۲۵ آبان ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۳
کد خبر: ۵۳۸۴۰۹
مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان مطرح کرد؛

ضرورت سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات دینی/ کمبود ۷۲ باب خانه عالم در هرمزگان

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه تبلیغات دینی، گفت: طبق برآوردهای انجام شده، احداث ۷۲ باب خانه عالم در روستاهای بالای ۲۰۰ خانوار در استان هرمزگان امری ضروری است.
حجت الاسلام انصاری راد شورای تبلیغ

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، حجت الاسلام علی اکبر انصاری راد مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان امروز در نشست شورای تبلیغ استان هرمزگان که در دفتر مدیر حوزه های علمیه هرمزگان برگزار شد گفت: به برکت عنایات الهی، خون شهیدان و پشتیبانی های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، فرصت بسیار خوبی برای توسعه و رشد فرهنگ دینی در جامعه فراهم شده است که باید از این فرصت به بهترین نحو بهره برد.

وی در ادامه با تاکید بر استفاده بهینه از ظرفیت ها و فرصت های مغتنم کنونی در راستای اعتلای فرهنگ دینی افزود: مبلغان دینی هر کدام به مثابه یک سازمان تبلیغات اسلامی، نقش موثری در کاهش آسیب های اجتماعی و معضلات فرهنگی دارند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در کاهش و رفع آسیب های اجتماعی تصریح کرد: معظم له، پنج آسیب اجتماعی اعم از طلاق، اعتیاد، حاشیه نشینی، فساد اخلاقی و مناطق بحران زا از اهم این آسیب ها برشمردند و تاکیدات فراوانی بر کاهش و رفع آنها دارند.

حجت الاسلام انصاری راد با تاکید بر سرمایه گذاری در حوزه تبلیغ دین ابراز داشت: ظرفیت مبلغان در راستای کاهش و رفع آسیب های اجتماعی به کار گرفته شود.

وی همچنین افزود: در حوزه تبلیغ دین و در راستای رشد و توسعه فرهنگ دینی باید از توان فراگیر علما و روحانیان استفاده کنیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با اشاره به آثار و برکات تعامل و ارتباط روحانیان با خیرین و معتمدین محل گفت: گاهی مواقع، رفع مشکلات مردم نیاز هزینه ندارد و یک مبلغ با تعامل و رایزنی با خیرین و معتمدین محل می تواند کارهای عام المنفعه ای را برای روستا و مردم محل تبلیغ انجام دهد.

حجت الاسلام انصاری راد در ادامه سخنان خود بر تعامل و همکاری نمایندگان معاونت طرح هجرت در شهرستان ها با رؤسای ادارات تبلیغات اسلامی و همچنین تشکیل جلسات با امام جمعه شهرستان ها تاکید کرد.

وی با بیان اینکه تبلیغات اسلامی هرمزگان در حد توان خود در زمینه تجهیز خانه های عالم کمک خواهد کرد گفت: طبق برآوردهای انجام شده، احداث 72 باب خانه عالم در روستاهای بالای 200 خانوار در استان هرمزگان امری ضروری است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان ادامه داد: به منظور احداث این تعداد خانه عالم در استان، پس از رایزنی با استانداری، مقرر شده بخشی از اعتبارات از سوی استانداری و بخشی دیگر از سوی کمک ها و مشارکت های مردمی تامین شود./۸۵۱/پ202/ب1

ارسال نظرات