۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۱
کد خبر: ۵۳۲۱۲۹
به همت معاونت تبلیغ حوزه های علمیه؛

طلاب با ادیان و عرفان‌های کاذب آشنا می‌شوند

دوره آشنایی و نقد و بررسی در رشته های مسیحیت، زرتشت، بهائیت، وهابیت، تصوف، اهل حق و عرفان های کاذب به صورت حضوری، نمیه حضوری و مجازی برگزار می شود.
عرفان های کاذب ، فرقه های کاذب

حجت الاسلام سید صمد موسوی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری دوره آشنایی و نقد و بررسی در رشته های مسیحیت، زرتشت، بهائیت، وهابیت، تصوف، اهل حق و عرفان های کاذب خبر داد و گفت: این دوره آموزشی به صورت حضوری، نیمه حضوری و مجازی از سوی اداره آموزشی معاونت تبلیغ و امور فرهنگی حوزه های علمیه برگزار می شود.

مسؤول آموزش معاونت تبلیغ حوزه علمیه قم با اشاره به شرایط و مدارک لازم برای نام نویسی در دوره های آموزشی آشنایی با ادیان و عرفان های کاذب اظهار کرد: برگه ارزیابی تحصیلی پایه ششم حوزه های علمیه یا گذراندن 159 واحد درسی حوزه های سفیران هدایت، یک قطعه عکس و تصویر شناسنامه از مدارک لازم برای نام نویسی در این دوره آموزشی است.

وی خاطرنشان کرد: امکان حضور در طرح هجرت بلند مدت، امکان شرکت در دوره تکمیلی و پروژه های تحقیقاتی، امکان عضویت در طرح تبلیغ اینترنتی و تأییدیه اتمام دوره معادل چهار واحد درسی از مزایای شرکت در دوره آموزشی آشنایی با ادیان و عرفان های کاذب به شمار می روند.

حجت الاسلام موسوی در زمینه زمان و چگونگی نام نویسی در دوره آموزشی آشنایی با ادیان و عرفان های نوظهور اظهار کرد: زمان شروع دوره پنجم آذرماه است و طلاب می توانند تا چهارم آبان ماه برای نام نویسی اقدام کنند.

وی ادامه داد: طلاب علاقه مند به شرکت در این دوره آموزشی می توانند به صورت حضوری به اداره آموزش مرکز تخصصی تبلیغ واقع در زنبیل آباد، 20 متری فجر، خیابان دانش، طبقه 3، اتاق 426 یا به سامانه اینترنتی مبلغان به نشانی http://www.mobaleghan.com/ مراجعه کنند یا با شماره 32904906 تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ی

ارسال نظرات