۲۶ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۴
کد خبر: ۵۲۶۲۴۵
رییس شورای شهر قم:

هماهنگی و انسجام خوبی بر شورای فعلی شهر قم حاکم است

جلالی با بیان این که اعضای فعلی شورای شهر مقدس قم در صدد خدمت صادقانه و پرهیز از سیاست بازی و سیاست زدگی هستند، از هماهنگی و انسجام مناسب در این شورا خبرداد.
عبدالله جلالی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، رییس و جمعی از اعضای شورای اسلامی شهر قم با حضور در جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری دیدار و گفت‌وگو کردند.

عبدالله جلالی رییس شورای اسلامی شهر قم در این دیدار با اشاره به آغاز دوره جدید فعالیت های این شورا عنوان داشت: پنجمین دوره شورای اسلامی شهر قم ابتدای شهریور ماه امسال آغاز به کار کرد و در همان روز نخست بعد از مراسم تحلیف، هیأت رییسه را مشخص کردیم و با برگزاری دو جلسه صبح و دو جلسه عصر در همان روز کمیسیون و اعضای آن نیز تعیین شدند.

وی ادامه داد: با توجه به این که در همان روز نخست ساختار شورای پنجم شکل گرفت در کشور کم نظیر بود و جالب است بدانید بعد از انتخاب شهردار تهران با توجه به شرایط خاصی که دارد، دومین شهری که برای شهردار خود حکم صادر کرد، قم بود؛ با توجه به رضایت مندی نسبی مردم، مدیریت خوب و کسب شاخص های ارزیابی آقای سقائیان نژاد با اتفاق آراء برای یک دوره دیگر ابقاء شد.

رییس شورای اسلامی شهر قم با بیان این که تمام اعضای شورا از افراد خبره و با تجربه در امور اجرایی و فرهنگی هستند، خاطرنشان کرد: در شورای فعلی هماهنگی و انسجام خوبی حاکم است و هم و غم اعضا خدمت رسانی به مردم، پرهیز از سیاست بازی و سیاست زدگی و البته دوری از مسائل حاشیه ای است.

وی تأکید کرد: ما از مشکلات و مسائل فرهنگی و اقتصادی مردم با خبریم از این رو تصمیم جدی گرفته ایم مبنی بر این که با وحدت و همدلی به اولویت هایی که تعریف کرده ایم بپردازیم، پروژه های نیمه تمام را تکمیل کنیم و برای ساماندهی بافت های فرسوده و ورودی های شهر نیز برنامه های منسجمی تدوین کرده ایم.

جلالی خدمت صادقانه را مهمترین وظیفه مسؤولان شهر دانست و تأکید کرد: ما با توجه به این که از سطح انتظارات مردم با خبریم انشاءالله از این فرصتی که در اختیار داریم نهایت استفاده را خواهیم کرد و تلاش می کنیم با فعالیت های بیشتر پاسخ گوی خواسته های مردم باشیم./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات