۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۹
کد خبر: ۵۱۸۷۲۹
حجت الاسلام رضوانی نسب:

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی بهترین گزینه برای امامت جمعه بیرجند است

حجت‌الاسلام رضوانی نسب با اشاره به فضل علمی و اخلاقی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی، گفت: درخواست مردم خراسان جنوبی این است که شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه از این عالم برای پذیرش امامت جمعه بیرجند دعوت کند.
عبادی

حجت‌الاسلام رضوانی نسب، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به استعفای حجت‌الاسلام‌ والمسلمین رضایی بیرجندی از منصب امامت جمعه شهرستان بیرجند، اظهار داشت: به عقیده بنده و بسیاری از مردم و بزرگان استان خراسان جنوبی حجت‌الاسلام‌ والمسلمین سید علیرضا عبادی نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی بهترین گزینه برای امامت جمعه شهرستان بیرجند است.

نماینده طلاب فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجمع نمایندگان طلاب قم با بیان این که حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی از جهت علم و فضل یک عالم به زمان است، گفت: وی انسانی فاضل، وارسته، متقی و پرهیزگار است و سابقه علمی درخشانی دارد.

وی خاطرنشان کرد: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی از نظر خانوادگی از خانواده برجسته‌ای است که در طول دوران انقلاب همیشه به انقلاب خدمت کرده‌ و برادر وی مرحوم سید مهدی عبادی در مشهد خطبه‌های بسیار مفید، بلیغ و با محتوایی را داشتند و این خانواده همیشه به انقلاب خدمت کرده است.

استاد حوزه علمیه افزود: حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی از نظر مردم‌داری و ارتباط با مردم در مدتی که به عنوان نماینده ولی‌فقیه در خراسان جنوبی انتخاب شدند محبوبیت زیادی در بین مردم در سطح استان و حتی خارج از استان پیدا کرده و مردم از وجودشان استفاده می‌کنند.

وی اظهار داشت: مهم‌تر از همه این‌ها انتخاب شایسته رهبر معظم انقلاب بود که حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی را نماینده خود در خراسان جنوبی انتخاب کردند که خود این مطلب بر شخصیت برجسته‌ وی صحه می‌گذارد.

حجت‌الاسلام رضوانی نسب خاطرنشان کرد: در طول مدتی که حجت‌الاسلام‌ والمسلمین عبادی مسؤولیت نمایندگی ولی‌فقیه را بر عهده داشته است نوع رفتارها و گفتارها و ارتباطات و نوع زندگی و ساده زیستی وی موردتوجه مردم و مسؤولان استانی و خارج از استان بوده است و وی همواره به عنوان الگویی وارسته در جامعه مطرح بوده‌ است.

وی تصریح کرد: درخواست ما و بسیاری از مردم استان خراسان جنوبی این است که شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور همین گزینه‌ای که مقام معظم رهبری به عنوان نماینده خود در استان منصوب کرده‌اند را به عنوان امام‌جمعه بیرجند از وی درخواست کنند تا این سمت را بپذیرد؛ زیرا وی هم توانمند است و هم علمش را دارد و می‌تواند نتیجه خوبی را برای استان خراسان جنوبی به دنبال داشته باشد.

نماینده طلاب فردوس، طبس، بشرویه و سرایان در مجمع نمایندگان طلاب قم با اشاره به این که خوب نیست بعد از استعفای حجت‌الاسلام والمسلمین رضایی ماجرای امامت جمعه بیشتر طول بکشد، افزود: این که مردم بتوانند هر جمعه از بیانات نماینده مقام معظم رهبری بهره ببرند و وی بتواند از تریبون عمومی مسائل را با مردم مطرح کند می‌تواند پیامدهای خوبی برای استان داشته باشد./843/ت302/ب1

ارسال نظرات