۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۵
کد خبر: ۵۱۸۵۸۲
از سوی مدرسه عالی فقه و اصول؛

طرح تعمیق ویژه طلاب ممتاز پایه هفتم برگزار می شود

مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم با هدف حمایت از تحصیلات سطح ۲ طلاب مستعد و کوشا طرح تعمیق ویژه طلاب ممتاز پایه هفتم را برگزار می کند.
مدرسه عالی فقه و اصول

حجت الاسلام مسلم کرمی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری طرح تعمیق از سوی مدرسه عالی فقه و اصول خبر داد و گفت: مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم با هدف حمایت از تحصیلات سطح 2 طلاب مستعد و کوشا طرح تعمیق را برگزار می کند.

کارشناس آموزش مدرسه عالی فقه و اصول ادامه داد: هدف از اجرای این طرح، پشتیبانی علمی و معیشتی طلاب ممتاز در تحصیل فقه و اصول است تا در تحصیلات سطح2 از مزایای انتخاب آزادانه اساتید فقه و اصول با استفاده از مشاوره مدرسان با تجربه و صاحب نظر بهره مند شوند.

وی اضافه کرد: همچنین استفاده از جلسات یادگیری مشارکتی با حضور استاد راهنما برای تثبیت آموخته ها، مباحثه گروهی منظم روزانه، ارزیابی و پایش  پیشرفت تحصیلی از طریق تقریر نویسی هفتگی، استفاده از مشاورین با تجربه برای هدایت تحصیلی و تربیتی و برخورداری از کمک هزینه تحصیلی از مزایای شرکت در طرح تعمیق مدرسه عالی فقه و اصول به شمار می روند.

حجت الاسلام کرمی با اشاره به شرایط نام نویسی در طرح تعمیق اظهار کرد: این طرح ویژه طلاب ممتاز پایه هفتم حوزه علمیه است و طلاب تمامی مدارس حتی طلاب شهرستانی در صورت پذیرش در مرکز مدیریت حوز علمیه قم می توانند در طرح تعمیق شرکت کنند.

وی افزود: اتمام دوره سطح 1 با معدل 18، قبولی در مصاحبه علمی و انگیزشی و شرکت منظم در یک درس فقه و یک درس اصول به همراه جلسات یادگیری مشارکتی و تقریر نویسی از شرایط نام نویسی در طرح تعمیق مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه است.

کارشناس آموزش مدرسه عالی فقه و اصول در زمینه چگونگی اجرای طرح تعمیق ابراز کرد: در این طرح از میان چهار درس فقه و اصول در پایه هفتم فقط یک درس فقه و یک درس اصول به صورت تخصصی برگزار می شود و هر طلبه موظف است روزانه شش ساعت را به این طرح اختصاص دهد و  این طرح نسبت به سایر دروس هیچ گونه تعهدی ندارد.

وی خاطرنشان کرد: طلاب علاقه مند به شرکت در طرح تعمیق می توانند از 30 مرداد تا چهارم شهریور با در دست داشتن تصویر کارت ملی، سه قطعه عکس و ارزیابی از مرکز مدیریت حوزه علمیه قم به صورت حضوری از ساعت 9 تا 13 به مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم به نشانی بلوار جمهوری اسلامی، ساختمان مرکز مدیریت حوزه علمیه قم، طبقه دوم، دفتر آموزش مدرسه عالی فقه و اصول مراجعه کنند.

گفتنی است، مصاحبه های علمی این طرح از چهارم تا نهم شهریور برگزار می شود و طلاب دارای شرایط نیز می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 26-32935923 داخلی 305 دفتر آموزش مدرسه عالی فقه و اصول حوزه علمیه قم تماس گیرند./1324/ت۳۰۲/ج

ارسال نظرات