۲۲ مرداد ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۳
کد خبر: ۵۱۸۰۳۴
استاندار قم:

سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان قم فعال تر از گذشته دنبال خواهد شد

صادقی با اشاره به آغاز به کار دولت دوازدهم ابراز امیدواری کرد که سیاست های اقتصاد مقاومتی در استان قم فعال تر از گذشته دنبال شود.
سید مهدی صادقی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، نشست شورای هماهنگی ثبت احوال استان قم و شورای راهبردی جمعیت استان عصر امروز در سالن همایش های استانداری قم برگزار شد.

سید مهدی صادقی استاندار قم در این نشست با اشاره به آغاز کار دولت دوازدهم و معرفی وزرای پیشنهادی به مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: امیدواریم با همکاری خوب مجلس هرچه سریعتر کار تعیین صلاحیت ها مشخص شود و دولت جدید با قدرت کار خود را آغاز کند.

وی به آغاز هفته دولت در روزهای آینده نیز اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد که دولت دوازدهم در راه خدمت گزاری هرچه بهتر به مردم موفق تر بوده و بهتر بتواند سیاست های اقتصاد مقاومتی را در کشور اجرا کند.

استاندار قم  در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به صدور کارت های جدید ملی به عنوان مسأله ای مهم عنوان داشت: اداره کل ثبت احوال باید در این زمینه اقدامات مؤثر تری داشته باشند تا مردم اقبال گسترده تری برای تعویض کارت های ملی پیدا کنند، چراکه برنامه های جامعی برای سال آینده توسط این کارت ها در نظر گرفته شده است.

وی عنوان داشت: امیداوریم برخی آمارهای ازدواج و طلاق نگران کننده ای که برخی اوقات از سوی مسؤولان مطرح می شود دقیق نباشد و با برنامه ریزی های دقیق و کارشناسی های مسائل ما شاهد ازدواج های بیشتر و در نتیجه افزایش جمعیت جوان برای کشور عزیزمان باشیم.

صادقی در بخش پایانی سخنان خود ابرازامیدواری کرد که استان قم نیز در جهت پیشبرد اقتصاد در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی فعال تر از گذشته به کار خود ادامه دهد و مسؤولان نیز برای این مسأله عزم خود را بیشتر جزم کنند./1330/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات