۱۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۶
کد خبر: ۵۰۲۷۷۵
مدیر عامل هلال احمر استان قم:

عملکرد جمعیت های خیریه وابسته به هلال احمر عام المنفعه است

مدیر عامل جمعیت هلال احمر قم با بیان اینکه عملکرد جمعیت های خیریه وابسته به هلال احمر عام المنفعه است، گفت: مدیریت جمعیت های خیریه برعهده مردم و خیرین است که بر اساس آموزه های دینی در اینگونه امور پیشقدم هستند.
هلال احمر

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، گل فشان، مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم در دیدار اعضای مجمع خیرین هلال احمر استان قم با آیت الله سعیدی  با بیان اینکه سازمان هلال احمر فارغ از نگرش های جناحی به مردم خدمت رسانی کرده و به دنبال ترویج جهانی  اقدام بشر دوستانه در کشورهای مختلف است، گفت: سازمان هلال احمر در عرصه های مختلف به مردم خدمت رسانی می کند که تهیه دارو برای بیماری های خاص، تجهیز تشکیلات امانی از جمله ویلچر، تخت، کپسول اکسیژن از جمله اقدامات این مجمع خیریه در خدمت رسانی به مردم است.

وی افزود: تهیه جهیزیه برای نوعروسان، تجهیز و گسترش حوزه های پایگاه های جاده ای برای کمک به حادثه دیدگان، غنی سازی اوقات فراغت جوانان و آموزش دهی برای مواقع بحران، ساخت مجموعه های فرهنگی و امدادی درمنطقه پردیسان با کمک خیرین از دیگر خدمات مجمع خیرین به شهروندان قمی است.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان قم ادامه داد: در حال حاضر حدود هزار پرونده بیمار صعب العلاج در هلال احمر وجود دارد و در این خصوص بودجه دولتی کافی برای رسیدگی به آن ها وجود ندارد؛ بنابراین ایجاد مجمع خیرین هلال احمر و تدوین اساس نامه و تشکیل هیأت مدیره برای رسیدگی به چنین اموری ایجاد شده است.

گل فشان تصریح کرد: خدمات این مجمع خیریه بشر دوستانه و عام المنفعه بوده و ایجاد اماکن فرهنگی برای جذب جوانان و جلوگیری از آسیب ها و معضلات اجتماعی از اولویت های این مجمع است.

لازم به ذکر است، در ادامه حجت الاسلام میر عظیمی، رییس هیأت مدیره مجمع خیرین هلال احمر استان قم گسترش پایگاه های جاده ای درون شهری را از اهداف این مجمع خیریه عنوان کرد و گفت: ارائه خدمات بهتر به مردم از سوی هلال احمر با همکاری خیرین استان قم در حال پیگیری است.

حجت الاسلام میر عظیمی یادآور شد: جمعیت های خیریه وابسته به هلال احمردر تمام دنیا وجود دارد و وابسته به دولت ها نیستند و مدیریت آن توسط مردم و خیرین انجام می شود و بر اساس آموزه های دینی مردم در اینگونه امور پیشقدم هستند./968/پ۲۰۲/ی

ارسال نظرات