۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۸:۴۰
کد خبر: ۴۹۷۴۸۰
آیت الله دری نجف آبادی:

دشمن با نفوذ در جریان های سیاسی درصدد تکرار فتنه ۸۸ است

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه دشمن با نفوذ در جریان های سیاسی در صدد تکرار فتنه ۸۸ است، گفت: نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح باید نسبت به توطئه های دشمنان حساس و هوشیار باشند و اجازه فرصت طلبی به افراد خود فروخته داخلی ندهند.
آیت الله دری نجف آبادی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در استان مرکزی،  آیت الله قربانعلی دری نجف آبادی، نماینده ولی فقیه در استان مرکزی و امام جمعه اراک در خطبه های نماز جمعه این هفته شهر اراک، بیان کرد: انتخابات نماد اقتدار، عزت ایران اسلامی است.

دامن زدن به جریان های سیاسی و حذبی، آب در آسیاب دشمن است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دامن زدن به جریان های سیاسی و حزبی، آب در آسیاب دشمن است، گفت: ملت بزرگ، مومن و انقلابی ایران اسلامی باید با حضور پر شور و گسترده در انتخابات، نسبت به توطئه های دشمنان هوشیار باشند و نقشه های شون آنان را خنثی کنند.

آیت الله دری نجف آبادی با تاکید بر اینکه جریان های سیاسی در صدد تکرار فتنه 88 هستند، افزود: نیروهای امنیتی و نیروهای مسلح باید نسبت به توطئه های دشمنان  حساس و هوشیار باشند و اجازه فرصت طلبی به افراد خود فروخته داخلی ندهند.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه دشمنان برای ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی برنامه های کوتاه مدت و بلند مدت تدوین کرده اند، گفت: دشمنان نظام اسلامی با بهره گیری از عناصر سیاسی خود فروخته داخلی در صدد ایجاد تفرقه و توطئه پراکنی در جریان انتخابات پیش رو هستند.

وی با بیان اینکه انتخاب در کشور ما آزاد است، ابراز داشت: ملت بزرگ ایران اسلامی طبق برآورد و شناخت خود رای می دهند و فرد انتخاب شده نیز باید بداند مهمترین سوگند قانون اساسی که مربوط به رییس جمهور است را ادا خواهد کرد و وظایف حساس و دشواری به عهده دارد.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: باید در برابر عناصر ضد انقلاب، مدعیان دروغین امامت و دیگر عناصر که برای ضربه زدن به کشور و اسلام تلاش می کنند هوشیارانه ایستاد و این هوشیاری در تمامی عرصه ها و فضاها از جمله فضای مجازی باید مورد توجه باشد. 

روز سربازان گمنام امام زمان(عج)

آیت الله دری نجف آبادی در ادامه با اشاره به روز سربازان گمنام امام زمان(عج)، گفت: سربازان گمنام امام زمان(عج) با هوشیاری و مسؤولیت پذیری خود، امنیت، عزت و اقتدار نظام اسلامی را محقق کرده اند و با چشم بینا و گوش شنوای آنها، دشمنان موفق به دسیسه چینی برای نفوذ، ضربه زدن به نظام اسلامی و ایجاد فتنه نخواهند شد.

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با تاکید بر اینکه نظام اسلامی امانت امام زمان(عج)، شهدا و امام راحل است، خاطرنشان کرد: یک لحظه غفلت و بی توجهی نسبت به دشمنان اسلام، منافقان، عناصر آنها و اهدافی که دنبال می کنند روا نیست.

آیت الله دری نجف آبادی با اشاره به اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی از زمان پیروزی انقلاب تاکنون از هر ابزاری برای ضربه زدن به ایران اسلامی استفاده کرده اند، گفت: حضور به هنگام و مقتدرانه سربازان امام زمان(عج) تاکنون همه توطئه های آنها را خنثی کرده است.

انتظار فرج از بزرگترین فرصت ها است

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی با بیان اینکه نیمه شعبان فلسفه عمیقی دارد که باید در بین لایه های جامعه درک شود و همه باید تلاش کنند تا مفاهیم اصولی آن به درستی در جامعه عمل شود، گفت: انتظار فرج از بزرگترین فرصت ها است و باید بسترهای ظهور آماده و عقل ها بالغ شود و همگان باید تلاش کنند تا از منتظران واقعی ظهور باشند.

شایان ذکر است، 26اردیبهشت و سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر اسرائیل و سالروز اعلام موجودیت رژیم اشغالگر اسرائیل برخی دیگر از عناوین سخنان خطیب جمعه اراک بود.

به گزارش رسا، نماز عبادی سیاسی جمعه در 33 نقطه استان مرکزی برگزار می شود./842/۲۰۲/ب۱

ارسال نظرات