۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۷
کد خبر: ۴۹۶۶۹۷

نام نویسی مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین در سطح سه

معاون آموزش مرکز تخصصی تفسیر صادقین از پذیرش این مرکز در سطح سه تفسیر ویژه براداران طلبه تا ۲۸ اردیبهشت خبرداد.
آزمون نوزدهمین دوره آزمون ورودی سطح خارج مرکز فقهی ائمه اطهار

حجت الاسلام رضا رضایی در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از پذیرش مرکز تخصصی تفسیر و علوم قرآنی صادقین در سطح سه ویژه برادران طلبه خبر داد و گفت: شرایط نام نویسی در این مرکز تخصصی حداکثر سن 35 سال، اشتغال به تحصیل در پایه 8 حوزه علمیه یا پایه های بالاتر است؛ طلاب درس خارج در اولویت هستند.

معاون آموزش مرکز تخصصی تفسیر صادقین ادامه داد: آزمون ورودی این مؤسسه شفاهی است و متقاضیان پس از قبولی در این مصاحبه پذیرش خواهند شد.

وی در زمینه اهداف مرکز تخصصی تفسیر صادقین و مزایای پذیرش در این مرکز بیان کرد: تربیت استاد تفسیر از اهداف این مرکز تخصصی به شمار می رود و از مزایای پذیرش در مرکز تخصصی تفسیر صادقین نیز می توان به پرداخت کمک هزینه مناسب و ارجاع به مؤسسات علمی دیگر اشاره کرد.

حجت الاسلام رضایی خاطرنشان کرد: این دوره تفسیری به مدت سه سال و شش ترم است و زمان برگزاری کلاس ها نیز از شبنه تا چهارشنبه ساعت 16 تا 19 برگزار می شود.

وی با اشاره به نحوه و زمان نام نویسی پذیرش مرکز تخصصی تفسیر صادقین، اظهار کرد: نام نویسی در این مرکز تخصصی به صورت حضوری انجام می شود و طلاب علاقه مند به نام نویسی در این مرکز می توانند تا 28 اردیبهشت ماه به ساختمان مرکز تخصصصی تفسیر صادقین واقع در خیابان معلم، خیابان شهیدین، پلاک 110 طبقه سوم مراجعه کنند./1324/پ۲۰۲/ج

ارسال نظرات