۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۸
کد خبر: ۴۹۶۰۷۳

مسابقه کتابچه «رضوان» در حرم حضرت معصومه برگزار می شود

آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای ارتقای بینش اسلامی و فرهنگی و آشنایی بیشتر زائران و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) با موضوع مهدویت و مباحث مهدوی، مسابقه کتابچه «رضوان» را برگزار می کند.
مهدویت

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، به مناسبت حلول ماه پر خیر و برکت شعبان، آستان مقدس حضرت معصومه(س) در راستای ارتقای بینش اسلامی و فرهنگی و آشنایی بیشتر زائرین و مجاوران حرم کریمه اهل بیت(ع) با موضوع مهدویت و مباحث مهدوی، مسابقه ای با محوریت کتابچه «رضوان» برگزار می کند.

علاقه مندان برای شرکت در مسابقه می توانند با مراجعه به صحن امام رضا(ع)، مقبره پروین اعتصامی جنب در شماره یک و مقبره شیخ فضل الله نوری جنب در شماره سه و همچنین صحن صاحب الزمان(عج) طبقه بالای در شماره ۱۶ واحد مسابقات و رواق حضرت خدیجه(ع)، دفتر امور فرهنگی بانوان مراجعه کنند.

زمان برگزاری مسابقه از ۹۶/۲/۹ لغایت ۹۶/۳/۴ و زمان قرعه کشی ۹۶/۳/۱۰ خواهد بود و کمک هزینه سفر به مشهد مقدس برای سه نفر و اهدای پک فرهنگی شامل مفاتیح الحیات واقلام فرهنگی برای ۱۲ نفر از جمله جوایز این مسابقه است.

اضافه بر این علاقه مندان جهت کسب اطلاعات بیشتر می توانند به پایگاه اینترنتی www.amfm.ir مراجعه و یا با شماره ۳۷۱۷۵۵۶۷ تماس بگیرند./۹۶۸/ت۳۰۳/ی

ارسال نظرات