۳۰ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۷
کد خبر: ۴۹۲۳۸۸

آغاز ثبت نام در ۱۶ رشته معارفی غیر حضوری حرم حضرت معصومه

ثبت نام در ۱۶ رشته معارفی غیر حضوری حرم حضرت معصومه(س) از صبح امروز آغاز شد.
مراسم نقاره زنی در حرم حضرت معصومه (س)

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، با توجه به استقبال علاقه مندان از دوره های غیر حضوری مرکز قرآن و حدیث حرم کریمه اهل بیت(ع)، ثبت نام  دوره های غیر حضوری این مرکز از  صبح امروز در ۱۶رشته معارفی ویژه خواهران و برادران آغاز شد.

این رشته ها در بخش قرآن کریم شامل رشته های روخوانی و روانخوانی، تجوید، حفظ جزء سی ام و سوره های منتخب، حفظ ترتیبی یک تا سی جزء و حفظ موضوعی، ترجمه و مفاهیم قرآن کریم می شود.

همچنین رشته های ترجمه و مفاهیم دعاها (قرآن صاعد)،  ترجمه و مفاهیم نهج البلاغه، ترجمه و مفاهیم صحیفه سجادیه، سیر مطالعاتی تفسیر قرآن کریم، دوره عمومی مهدویت، دوره تربیت فرزند، احکام عمومی، سیر مطالعاتی آثار شهید مطهری و سیر مطالعاتی اندیشه های مقام معظم رهبری درموضوع فرهنگ از دیگر  رشته های قرآنی و معارفی مرکز قرآن و حدیث کریمه اهل بیت(ع) آستان مقدس حضرت معصومه(س) که علاقه مندان می توانند در آن ثبت نام کنند.

علاقه مندان برای ثبت نام در این رشته ها می توانند همه روزه از ساعت ۱۰تا ۱۴ (به جز روزهای تعطیل) به حرم مطهر، شبستان حضرت نجمه خاتون، مرکز قرآن وحدیث کریمه اهل بیت(ع) مراجعه کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره۳۷۱۷۵۵۳۰ تماس بگیرند./968/ت۳۰۳/ج

ارسال نظرات