۰۳ بهمن ۱۳۹۵ - ۱۳:۴۵
کد خبر: ۴۷۵۳۱۷
در حرم حضرت معصومه برگزار می شود؛

آیین یادبود شهدای آتش‌نشان حادثه پلاسکو و شهدای مظلوم بحرین

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) از علما، اساتید و طلاب حوزه و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد و گفت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سید رضا نریمانی برگزار می‌شود.
آتش نشان مجاهد

حجت‌الاسلام جواد بهشتی پور در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، از برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای آتش‌نشان و شهدای مظلوم بحرین در روز چهارشنبه ششم بهمن‌ماه سال جری خبر داد گفت: این مراسم با حضور خیل عظیم از زائران و مجاوران آستان مقدس حضرت معصومه (س) پس از نماز مغرب و عشاء در شبستان بزرگ امام خمینی (ره) آستان مقدس حضرت معصومه (س) برگزار می‌شود.

مدیرکل روابط عمومی و تبلیغات آستان مقدس حضرت معصومه (س) از علما، اساتید و طلاب حوزه و اقشار مختلف مردم برای شرکت در این مراسم دعوت به عمل آورد و اظهار داشت: این مراسم با سخنرانی حجت‌الاسلام والمسلمین رفیعی و مداحی سید رضا نریمانی برگزار می‌شود.

گفتنی است حادثه فروریختن برج تجاری پلاسکو در آخرین روزهای هفته گذشته اتفاق افتاد که در پی آن قلب هزاران ایرانی نوع‌دوست را باغمی همراه با از دست دادن هم‌وطنان مجاهد آتش نشانی عجین کرد

خاطرنشان می‌شود در چهارمین روز این حادثه سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در ساعت ۱۱:۴۰ از عملیات موفق آواربرداری خبر داد و گفت: دیواره ضلع غربی مشرف به پاساژ کویتی‌ها پس از عملیات بسیار سنگین و حجیم صبح امروز برداشته شد.

بر اساس این گزارش مسعود قادری پاشا، مدیرکل پزشکی قانونی استان تهران گفت: خانواده‌های آتش‌نشانان مفقود شده در زیر آوار می‌توانند با مراجعه به معاونت نیروی انسانی شهرداری و هماهنگی با آنها به مرکز آتش‌نشانی در تقاطع خیابان آزادی و میمنت رفته و کارشناسان ما با حضور در این مرکز اقدام به اخذ نمونه DNA از آنان خواهند کرد./837/302/ب3

ارسال نظرات