۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۲۳:۵۱
کد خبر: ۴۷۴۱۷۵
مدیرکل ارشاد هرمزگان:

مداومت در برگزاری نمایشگاه های کتاب از اولویت های وزارت ارشاد است

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان گفت: نمایشگاه کتاب یکی از ابزارهای مهم برای استحکام پیوند کتاب و مردم است، به نحوی که مداومت در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب از برنامه‌ها و اولویت‌های اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.
مدیرکل ارشاد هرمزگان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، علیرضا درویش نژاد مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزطگان شامگاه یکشنبه در مراسم افتتاح چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان با بیان اینکه در باب اهمیت کتاب مجال و ضرورتی برای صحبت نیست، گفت: یکی از ویژگی های چهاردهمین نمایشگاه کتاب هرمزگان افزایش کمی غرفه ها است.

وی افزود: نمایشگاه کتاب یکی از ابزارهای مهم برای استحکام پیوند کتاب و مردم است، به نحوی که مداومت در برگزاری نمایشگاه‌های کتاب از برنامه‌ها و اولویت‌های اساسی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با بیان اینکه بزرگان زیادی ما را در برپایی این نمایشگاه یاری کرده‌اند، تصریح کرد: در این راه، استانداری و معاونت برنامه‌ریزی هرمزگان مساعدت‌های زیادی کرده‌اند که جا دارد این بزرگان قدردانی کنیم.

درویش نژاد گفت: برای نخستین بار ٤٠ غرفه ویژه ناشران قرانی در این نمایشگاه برپا و مجموع غرفه رسانه‌های دیجیتال نیز به ٤٧ غرفه افزایش است که این‌ها از جمله مواردی است که این نمایشگاه را از سایر دوره های قبل در بعد کمی و کیفی متمایز کرده است.
 
مدیر کل ارشاد هرمزگان بیان کرد: برای نخستین بار 40 غرفه ویژه ناشران قرانی در این نمایشگاه برپا و مجموع غرفه رسانه های دیجیتال نیز به 47 غرفه افزایش یافته که این ها از جمله مواردی است که این نمایشگاه را از سایر دوره های قبل در بعد کمی و کیفی متمایز کرده است.

وی ضمن تقدیر از همکاری مسؤولان استانی و وزارت ارشاد در برپایی این نمایشگاه، گفت: تجلیل از فرهیختگان کشوری و استانی از جمله هوشنگ مرادی کرمانی از برنامه های جنبی این نمایشگاه است که می تواند این بخش را نیز متفاوت از سایر دوره های گذشته کند.

درویش نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه امروز هفتمین روز از درگذشت آیت الله رفسنجانی است از وی به عنوان فرهیخته ای بزرگ و بیادماندنی یاد کرد.

وی بیان کرد: آیت الله رفسنجانی افزون بر شخصیت سیاسی، شخصیتی فرهنگی اجتماعی بودند کما اینکه دارای تالیفات بزرگی است.

گفتنی است، چهاردهمین نمایشگاه سراسری کتاب هرمزگان هر روزه از تاریخ ٢٦ دی تا دوم بهمن در محل دائمی نمایشگاه های بندرعباس از ساعات ٩ تا ١٢ و ١٦ تا ٢١ پذیرای علاقه مندان است./202/851/ب1

ارسال نظرات