۲۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۱
کد خبر: ۴۷۳۷۱۹
امام جمعه بندرعباس:

تضعیف نخبگان و بزرگان سبب تضعیف کشور و نظام می‌ شود

امام جمعه بندرعباس با تاکید بر اینکه باید قدردان سرمایه‌ های خود باشیم گفت: تضعیف نخبگان و بزرگان یک ملت منجر به تضعیف کشور و نظام می‌شود.
امام جمعه بندرعباس

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در هرمزگان، آیت‌الله غلامعلی نعیم‌آبادی امام جمعه بندرعباس امروز در خطبه‌ های نماز جمعه بندرعباس، ایجاد اختلاف بین آیت‌الله هاشمی رفسنجانی و مقام معظم رهبری را از سیاست آمریکا دانست و گفت: دشمنان در تلاش بودند تا در اذهان مردم این‌گونه جلوه دهند که این دو یار دیرین رهبر کبیر انقلاب با هم اختلاف دارند، اما با هوشیاری این دو بزرگوار، دشمنان از رسیدن به اهداف شوم خود نومید شدند.

وی در ادامه افزود: آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در جلسات مجلس خبرگان رهبری، بارها تاکید کردند که هیچ گزینه ای بهتر از حضرت آیت الله خامنه ای برای رهبری وجود ندارد و بر توانایی‌ها و قابلیت‌های بی‌نظیر ایشان برای رهبری انقلاب اسلامی تأکید داشت.

امام جمعه بندرعباس ادامه داد: دشمنان در طول همه سال‌های بعد از انقلاب و به ویژه در دو دهه اخیر در تلاش بودند تا طوری جلوه دهند که بین آیت‌الله هاشمی و رهبری اختلاف وجود دارد، این در حالی است که هیچ اختلافی میان این دو یار دیرین امام(ره) وجود نداشت.

آیت‌الله نعیم‌آبادی همچنین تاکید کرد: دشمنان بعد از رحلت آیت‌الله هاشمی بدنبال ایجاد سوءبرداشت از پیام رهبر معظم انقلاب درباره وی بودند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان ادامه داد: اما حضور مقام معظم رهبری در مراسم نماز آیت‌ الله هاشمی رفسنجانی و خواندن نماز بر پیکر و خواندن کامل نماز و دعاهای ویژه برای وی از درگاه خدواند متعال نشان داد که معظم له و آیت‌الله هاشمی دو یار وفادار دیرینه با یکدیگر هستند، و ما نیز باید مراقب تلاش دشمن باشیم.

وی همچنین گفت: آیت‌الله هاشمی رفت همانطور که شهید بهشتی، شهید مطهری، شهید باهنر، شهید مفتح و بسیاری دیگر از مجاهدان راه انقلاب و یاران دیرین امام رفتند، از یاران نزدیک امام خمینی (ره) تنها رهبر معظم انقلاب مانده ‌اند که از درگاه خداوند متعال برای ایشان سلامتی و طول عمر طلب می‌کنیم.

امام جمعه بندرعباس با اشاره به تلاش دشمن در ایجاد توطئه بر علیه انقلاب اسلامی و ملت ایران تاکید کرد: باید مراقب باشیم که گرفتار توطئه‌ های دشمنان نشویم.

آیت الله نعیم آبادی همچنین با تاکید بر پرهیز مسؤولان از تخریب یکدیگر و همچنین هوشیارانه عمل کردن علمای دین بیان کرد: مسؤولان باید همت خود را در جهت خدمت به مردم صرف کنند.

وی افزود: باید قدر سرمایه‌های خودمان را بدانیم و آنها را تضعیف نکنیم چون تضعیف نخبگان و بزرگان یک ملت منجر به تضعیف کشور و نظام می‌شود./851/201/ب3

ارسال نظرات