۰۴ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۴:۳۶
کد خبر: ۴۳۹۵۷۸
مبلغان جهادی(۸۷)

برگزاری دوره تربیت مربی کودک با رویکرد تربیت نسل صالح

مدیر گروه تبلیغی جهادی شکوفه های آسمانی درباره دوره تربیت مربی کودک گفت: این دوره در دو سطح مقدماتی و تکمیلی به صورت کارگاهی مهارتی در قالب پنج محور ویژه خواهران مربی کودک با حضور استادان باتجربه برگزار می شود.
دوره تربیت مربی کودک دوره تربیت مربی کودک دوره تربیت مربی کودک

حجت الاسلام ابراهیم فرمانی، مدیر گروه تبلیغی جهادی شکوفه‌های آسمانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار خبرگزاری رسا خاطرنشان کرد: این گروه دوره تربیت مربی کودک را در دو سطح مقدماتی و تکمیلی برگزار می کند که دوره مقدماتی این گروه به مدت 30 ساعت و دوره تکمیلی به مدت 20 ساعت است.

 

مدیر گروه تبلیغی جهادی شکوفه های آسمانی به محورهای دوره های تربیت  مربی کودک پرداخت و اظهار داشت: رویکرد این دوره ها به صورت کارگاهی مهارتی است که در پنج محور طرح بحث می شود که عبارت اند از روش های القای غیرمستقیم مفاهیم دینی به کودک و نوجوان، قالب های ارائه محتوای دینی به این رده سنی، روش‌های قصه‌گویی خلاق، جذاب سازی کلاس های دینی کودک و نوجوان و آموزش خلاقیت برای مربیان.

این مبلغ دینی ضمن اشاره به سابقه برگزاری این دور ها تصریح کرد: تا به حال حدود 60 دوره را برگزار کرده ایم که اکثر این دوره ها در استان تهران و شهرستان های اطراف آن از جمله ملارد، شهریار و شهر قدس برگزار می شود و گاهی اوقات نیز در سایر شهرها برپا می شود؛ شایان ذکر است که اگر در سایر استان ها و شهرها نیز درخواست هایی مبنی بر برگزاری این دوره ها داشته باشند، نسبت به برگزاری آن اقداماتی صورت خواهد گرفت.

 

وی درباره مدرسان دوره های تربیت مربی کودک گفت: استادان این دوره ها، مربیانی هستند که در سطح کشور در این زمینه کار کرده اند و حداقل به مدت 15 سال تجربه کار با کودک و نوجوان دارند و دوره ها کاملا تخصصی برگزار می شود.

 

حجت الاسلام فرمانی با اشاره به مخاطبان این دوره ها خاطرنشان کرد: شرکت کنندگان در این دوره ها خواهرانی هستند که در عرصه کودک و نوجوان فعالیت می کنند؛ با توجه به این که دوره های تربیت مربی، مهارتی است، شرایط خاصی برای شرکت کنندگان در این دوره ها وجود ندارد و کسانی که در این زمینه کار می کنند، می توانند در دوره های تربیت کودک گروه شکوفه های آسمانی شرکت کنند.

مدیر گروه تبلیغی جهادی شکوفه های آسمانی درباره چگونگی نام نویسی در این دوره‌ها اظهار داشت: داشتن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم و داشتن حداکثر 40 سال را از شرایط شرکت در دوره های تربیت مربی کودک برشمرد و درباره نحوه نام نویسی در این دوره ها اظهار داشت: علاقه مندان می توانند از طریق نشانی اینترنتی www.amoorohani.com  نسبت به ثبت نام در دوره تربیت مربی اقدام کنند و برای اطلاع از برگزاری دوره ها می توان به نشانی اینترنتی این گروه و یا کانال تلگرام آن به آدرس telegram.me/amoorohani مراجعه کنند.

 

این مبلغ دینی با اشاره به دوره های برگزار شده تصریح کرد: دوره های تربیت مربی معمولا در مدارس علمیه برگزار می شود که از جمله آن می توان به مدارس علمیه فاطمیه چیذر تهران، حضرت خدیجه(س)، حضرت زینب(س)، ریحانه النبی(س) در تهران و نرجس خاتون(س) در شهریار اشاره کرد./822/ت302/س

ارسال نظرات