۱۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۷
کد خبر: ۵۳۰۲۷۶
نماینده خبرگان رهبری:

پلیس برای مردم یادآور آرامش است

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که نام پلیس برای مردم یادآور آرامش و برای مجرمان ترس و واهمه به دنبال دارد، گفت: امنیت جامعه مرهون تلاش نیروی انتظامی است.
حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری امام جمعه مراغه

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام والمسلمین محمدتقی پورمحمدی، نماینده مردم آذربایجان‌شرقی در مجلس خبرگان رهبری عصر امروز در جمع فرماندهان نیروی انتظامی مراغه با بیان این‌که پلیس همواره حافظ امنیت و آرامش جامعه است، اظهار داشت: شهدای نیروی انتظامی نماد ایثار و مجاهدت هستند.

وی با بیان این‌که امنیت کنونی ایران اسلامی به برکت مجاهدت های نیروهای نظامی و انتظامی در نقاط مختلف کشور محقق شده است، خاطرنشان کرد: این امنیت و آرامش با وجود توطئه های دشمنان، در سایه تلاش های خستگی ناپذیر نیروهای مسلح به ویژه نیروی انتظامی حاصل شده است.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی با بیان این‌که نام پلیس برای مردم یادآور آرامش و برای مجرمان ترس و واهمه به دنبال دارد، ادامه داد: امروز مردم، تلاشگران خدوم در پلیس را برادر خود می دانند و در تمامی امور همراه و یاور نیروی انتظامی هستند، از این رو مجرمان هیچ حاشیه امنیتی ندارد.

امام جمعه مراغه با بیان این‌که معترض مال و جان مردم، از اقتدار و قاطعیت این نیرو در هراس هستند، تصریح کرد: نیروی انتظامی به عنوان حافظ امنیت و آرامش جامعه، همواره در نقاط مختلف کشور از مرزها تا شهرهای مختلف و نیز در آیین های ملی و مذهبی در جهت آسایش ملت تلاش دارد.

نماینده خبرگان رهبری با تقدیر از پلیس در ایجاد نظم، امنیت و آرامش در مجالس عزاداری و سوگواری دهه اول محرم افزود: در ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، اگر تلاش های نیروی انتظامی و سایر نیروهای نظامی و امنیتی نبود، بدخواهان نظام اسلامی توطئه های خود را عملی می کردند.

حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی در پایان با تأکید بر فرهنگ‌سازی و ارتقای آگاهی عمومی در پیشگیری از وقوع جرائم در جامعه اظهار داشت: نقش نیروی انتظامی در پیشگیری از آسیب های اجتماعی بسیار قابل توجه است؛ پلیس نیز با راهکارهای مختلف هنری می‌تواند منجر به ارتقای سطح فرهنگی جامعه شود./935/پ۲۰۳/ب۱

ارسال نظرات