۰۳ مهر ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۵
کد خبر: ۵۲۸۰۲۲
رییس سازمان بسیج اساتید و طلاب:

روحانیت در دفاع مقدس بیش از ۴ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است

حجت الاسلام گواهی گفت: روحانیت در دوران دفاع مقدس بیش از ۴ هزار شهید تقدیم اسلام کرده است و قریب ۳۵۰ نفر از روحانیون آزاده را شناسایی کرده ایم.
حجت الاسلام گواهی

به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از مهر، حجت الاسلام عبدالعلی گواهی ضمن مصاحبه تلفنی با برنامه گرای وطن رادیو گفت و گو تقارن تاریخی هفته دفاع مقدس و ایام محرم را فرصت مناسبی برای اعزام روحانیون بسیجی و طلبه به مناطق مختلف کشور عنوان کرد و گفت: گردهمایی های نورانی و خوبی در ارگان های مختلف با حضور روحانیون و طلاب داشتیم که قبل از عزیمت سفر برای کار تبلیغی به استان ها می رفتند.

وی با اشاره به اعزام گروه های جهادی روحانیون برای تبلیغ به نقاط دشوار کشور گفت: متاسفانه برای افرادی که روحیه جهادی نداشته باشند امکان رفتن به این نقاط وجود ندارد و طلبه های بسیجی و جوان برای این قضیه برنامه هایی دارند.

حجت الاسلام گواهی تکثیر و انتشار کتاب تبلیغی را از دیگر دستاوردهای این گروه جهادی برشمرد و افزود: همزمان با هفته دفاع مقدس برخی نمایشگاه ها خاصه در تهران به نقش روحانیت اشاره داشت.

وی با اشاره به شمار ۴ هزار شهید روحانی در دوران دفاع مقدس بیان داشت: ۱۰ هزار جانباز  و بیش از ۲۰ هزار روحانی جبهه رفته هستند که نقاط قوت این عزیزان در دفاع مقدس را شناسایی می کنیم.

حجت الاسلام گواهی ضمن یادآوری عملیات کربلای ۴ گفت: آن روز روحانیت ۱۴۵ شهید تقدیم اسلام کرد.

وی از آمادگی خواهران بسیجی برای برگزاری جلسات منبر خانگی در ایام محرم خبر داد و افزود: آثار و برکات دفاع مقدس از این طریق به نسل امروز انتقال می یابد و این فعالیت ها ادامه دارد.

حجت الاسلام گواهی در رابطه با تاثیر این برنامه ها بر حفظ وحدت جامعه گفت: روحانیت در همه زمان ها پیرامون وحدت تلاش کرده است؛ به گونه ای که امروز می بینیم مقام معظم رهبری خود منادی وحدت هستند./۱۳۲۵/۱۰۳/خ

ارسال نظرات