۲۱ دی ۱۳۹۵ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۴۷۳۱۶۱
مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین:

اطاعت از فرمایشات رهبر معظم انقلاب رمز موفقیت جامعه اسلامی است

حجت الاسلام مصطفایی گفت: گوش فرادادن به فرمایشات رهبری، پایبندی به اصول کشور، اتکا به تولیدات داخلی و چشم ندوختن به دست دشمن از اصلی‌ترین عوامل دستیابی به موفقیت است.
حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی

به گزارش خبرگزاری رسا در قزوین، حجت الاسلام ابوالفضل مصطفایی مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین در یادواره شهدای رسانه قزوین که در مسجد امام خمینی (ره) استان برگزارشد، با اشاره به توافق‌نامه برجام اظهار کرد و گفت: امضای توافق‌نامه برجام باعث شد که ما از هدف اصلی که دستیابی به اقتصاد مقاومتی و اقدام و عمل بود، تا حدودی فاصله بگیریم، ولی ما هنوز از اصولمان عقب نشینی نکرده و به آن پایبند هستیم.

حجت الاسلام مصطفایی با اشاره به عملی شدن تمام تعهدات ایران افزود: اقدامات ایران در برجام کاملا خردمندانه بود، ولی متأسفانه آمریکا بار دیگر عهدشکنی کرد و بندهای برجام را نادیده گرفت.

استاد دینی با بیان آیاتی از قرآن کریم در رابطه با استکبارستیزی، ابراز کرد: در قرآن کریم همواره به استکبار ستیزی تأکید شده و در برجام علی‌رغم زحمات و تلاش‌های بسیار تیم مذاکره ایران به دلیل خوی استکباری و ستیزه‌جویانه طرف مقابل، پیشرفت چندانی حاصل نشد.

وی ادامه داد: جان‌کری بارها در سخنانش گفته که ما بار دیگر توانستیم با اقدامات سخت‌گیرانه ایران را محدود کنیم و عقب راندن ایران در بحث موشکی یکی دیگر از خواسته‌های آمریکایی‌ها است.

مسؤول بسیج طلاب و روحانیون قزوین تصریح کرد: گوش فرادادن به فرمایشات رهبری، پایبندی به اصول کشور، اتکا به تولیدات داخلی و چشم ندوختن به دست دشمن از اصلی‌ترین عوامل دستیابی به موفقیت است.

وی در پایان ضمن اشاره به آیات قرآن کریم گفت: همان‌طور که در قرآن کریم امر شده در کارها و رسیدگی به آرمان‌ها باید استقامت کرد و کوتاه نیامد، چرا که مقاومت عاملی مهم در نیل به پیروزی است./853/102/ب2

منبع: پایگاه اطلاع رسانی حوزه علمیه استان قزوین

 

ارسال نظرات