۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۰
کد خبر: ۴۷۱۶۰۷
مدیر کل ارشاد اسلامی زنجان خبر داد؛

زنجان آماده برگزاری برنامه های هفته فرهنگ رضوی

مدیر کل فرهنگ و ارشاد زنجان گفت: استان زنجان آمادگی اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در هفته فرهنگ رضوی را دارا است.
مدیر کل ارشاد زنجان

ناصر مقدم، مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان زنجان در گفت و گو با  خبرنگار خبرگزاری رسا در زنجان، با اشاره به آمادگی استان زنجان برای برگزاری جشن ها و برنامه های هفته فرهنگی رضوی، گفت: استان زنجان آمادگی خود را برای اجرای برنامه های فرهنگی و هنری در هفته فرهنگ رضوی اعلام می کند.

وی در ادامه با اشاره به ماهیت و چگونگی اجرای این برنامه ها، افزود: هفته فرهنگی یکی از برنامه های بنیاد بین المللی امام رضا(ع) است که در صورت آمادگی استان ها، برنامه های فرهنگی و هنری به مدت یک هفته با محوریت امام رضا(ع) در استان مربوطه اجرا می شود.

این مقام مسؤول در ادامه با بیان این که نظارت بر این برنامه ها از سوی بنیاد بین‌المللی فرهنگی و هنری امام رضا(ع) انجام می شود، خاطرنشان کرد: این برنامه ها با هدف تبلیغ و اشاعه بایسته‌های سبک زندگی اسلامی با محوریت سیره امام رضا(ع) و تعمیق و گسترش آموزه‌ها و معارف والای مکتب نورانی اهل بیت(ع) اجرا می شود.

مقدم زنده نگه ‌داشتن و بزرگداشت یاد و نام امام رضا(ع) در سال را از دیگر اهداف برنامه های هفته فرهنگ رضوی عنوان کرد و افزود: در همین راستا شب شعرهای رضوی، نمایشگاه های مختلف با محوریت امام رضا(ع) و دیگر برنامه های فرهنگی و هنری نیز اجرا می شود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی زنجان در پایان با اشاره به لزوم گسترش بیش از پیش فرهنگ رضوی در جامعه اظهار داشت:  فراهم کردن زمینه‌های گسترش فرهنگ منور رضوی از دیگر اهداف برگزاری هفته‌ فرهنگ رضوی در استان خواهد بود که در این زمینه مذاکراتی با بنیاد بین المللی امام رضا(ع) صورت گرفته است که در صورت تأیید نهایی این هفته در استان اجرا می شود./949/303/ب2

ارسال نظرات