۰۹ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۴:۵۶
کد خبر: ۷۵۴۱۴۸
آیت الله حسینی بوشهری در دیدار شهردار قم:

هر کجا اختلاف وجود داشته، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده است

هر کجا اختلاف وجود داشته، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده است
رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با بیان اینکه هر کجا وحدت بوده است، کارها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند، تصریح کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین ایجاد شود.
به گزارش سرویس سیاسی خبرگزاری رسا، آیت الله سیدهاشم حسینی بوشهری در دیدار نوروزی با شهردار قم و معاونین وی، اقدامات انجام شده در شهر مقدس قم را امیدوار کننده عنوان کرد و ابراز داشت: خوشبختانه در طی سال‌های اخیر بواسطه اقداماتی که در شهر انجام شده، یک تحولی رقم خورده است.
 
وی ادامه داد: قم امروز با قم چند سال قبل تفاوت‌های محسوسی پیدا کرده است که نتیجه همکاری شورای شهر، تدابیر شهردار محترم و سایر مسئولین بوده است. به طور کلی هر کجا وحدت بوده است، کارها به سرانجام رسیده‌اند؛ اما هر کجا اختلاف وجود داشته است، انرژی‌ها صرف مسائل بی‌نتیجه و بی‌اثر شده‌اند.
 
امام جمعه قم تأکید کرد: در سال جدید باید یک وحدتی میان مسئولین محترم استان، اعم از نمایندگان مجلس، شورای شهر، شهرداری و تمامی کسانی که در پیشرفت و تعالی شهر تأثیر گذارند، ایجاد شود؛ چرا که سلیقه‌ها ممکن است مختلف باشد، اما این اختلاف سلیقه‌ها نباید منجر به بروز اختلافات و از بین رفتن انگیزه‌ها شوند.
 
وی خطاب به شهردار قم خاطر نشان کرد: در مجموع، عمران، آبادانی، مبلمان و خدمات شهری و تأمین بسترهای امنیتی از شهرداری انتظار می‌رود؛ لذا جنابعالی با صرف نظر از اختلاف سلیقه‌ها که امری طبیعی است، به فعالیت بپردازید و با همراه کردن دیگران اقدامات ماندگاری را انجام دهید.
 
دبیر شورای عالی حوزه‌های علمیه در بخش دیگری از سخنان خود به تبیین حدیثی از امام حسن مجتبی – علیه السلام – پرداخت و اظهار داشت: امام مجتبی – علیه السلام – می‌فرماید «إذا سَمِعتَ أحَدا یَتَناوَلُ أعراضَ الناسِ فاجتَهِدْ أن لا یَعرِفَک.» یعنی اگر شنیدی که فردی در جامعه با آبروی مردم بازی می‌کند، تلاش کن که این آدم تو را نشناسد؛ چرا که در این صورت به سراغ تو نیز خواهد آمد.
 
وی ابراز امیدواری کرد: امیدواریم در سال جدید خداوند برکتی به فکر، اندیشه و تلاش‌های ما بدهد تا شاهد تحولات چشمگیری نسبت به سال قبل و سال‌های قبل از آن باشیم.
 
شایان ذکر است در ابتدای این جلسه، دکتر سیدمرتضی سقاییان نژاد، شهردار قم، گزارش مختصری از اقدامات و برنامه‌های شهرداری ارائه کرد و ابراز داشت: ما در شهرداری به دنبال تولید رضایت‌مندی در شهر هستیم.
میثم صدیقیان
ارسال نظرات