۱۶ اسفند ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۲
کد خبر: ۷۵۲۹۰۷

تجلیل از مدیرعامل شرکت گاز قم در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر

تجلیل از مدیرعامل شرکت گاز قم در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر
در مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرهیختگان حوزوی، دانشگاهی و اصحاب رسانه در قم برگزار شد، از مدیرعامل شرکت گاز استان قم تجلیل به عمل آمد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، مراسم اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر با حضور فرهیختگان حوزوی، دانشگاهی و اصحاب رسانه در قم برگزار شد.
 
در اختتامیه نهمین جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان قم از مرتضی خوش لهجه مدیرعامل شرکت گاز استان قم با حضور فرهیختگان حوزوی، دانشگاهی و اصحاب رسانه در قم و برخی از مسئولان استانی تقدیر به عمل آمد.
 
مرتضی خوش لهجه در این مراسم که با حضور اصحاب رسانه استان در سالن سبز اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، ضمن تشکر از همه اصحاب رسانه برای پوشش اخبار مرتبط با صرفه جویی در گاز و آگاهی های لازم در این زمینه اظهار داشت: ناترازی انرژی که به صورت فراملی است موجب شد در اروپا حدود ۶۸ هزار کشته بر اثر سرما داشته باشیم در حالی که چنین آماری در داخل کشور حدود صفر است.
 
مدیرعامل شرکت گاز استان قم با اشاره به نقش آفرینی خبرنگاران قمی در استان برای کاهش مصرف گاز اظهار داشت: به لطف تلاش های اصحاب رسانه اتفاق های خوبی در صرفه جویی گاز در استان و حتی کشور افتاده است که نقش رسانه ها در این زمینه، نقش قابل توجه می باشد.
 
ارسال نظرات