۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۴
کد خبر: ۴۲۵۷۱۷
پیش از ظهر امروز در اهواز؛

مراسم تجلیل از مدیران مدارس صدرای استان خوزستان برگزار شد

تجلیل از مدیران مدارس صدرا با حضور مدیران آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی استان در سالن اجتماعات امام سجاد(ع) حوزه پروررشی آموزش و پرورش اهواز برگزار شد.
مدارس صدرا

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، مراسم تجلیل از مدیران و معاونان مدارس صدرا پیش از ظهر امروز در سالن اجتماعات امام سجاد(ع) حوزه پروررشی آموزش و پرورش اهواز برگزار شد.

 

این مراسم با قرائت قرآن کریم و پخش سرود جمهوری اسلامی ایران آغاز و در ادامه افزون بر سخنرانی مدیران کل اداره تبلیغات اسلامی و آموزش پرورش خوزستان، به ترتیب مسؤول پیگیری مدارس معارف اسلامی صدرا و مدیر آموزش و پرورش ناحیه 3 اهواز به نمایندگی از مدیران حاضر نکاتی را درباره ضعف ها و نقاط قوت مدارس صدرا و موقعیت ممتاز این مدارس مطرح کردند.

 

در ادامه مراسم حجت الاسلام علیپور، رییس اداره تبلیغات شهرستان شوشتر به بیان جایگاه مدارس صدرا و هماهنگی های بخش های مختلف این شهرستان در راستای اهتمام بیشتر به این مدارس و تهیه بستر لازم برای فعالیت بیشتر آنها اشاره که در این میان مولودخوانی به مناسبت ماه شعبان به ویژه ولادت امام حسین(ع) زینت بخش این نشست شد.

 

در این مراسم که مدیر کل اداره تبلیغات اسلامی و آموزش پرورش خوزستان حضور داشت، افزون بر تقدیر از مدیران و معاونان مدارس صدرا از رؤسای ادارات آموزش و پرورش و تبلیغات اسلامی شهرستان هایی که در این مدارس فعالیت دارند، تقدیر به عمل آمد.

 

براساس این گزارش، حجت الاسلام محمدحسین بلک، مدیر کل تبلغیات اسلامی خوزستان از مدیر آموزش و پرورش خوزستان در راستای فعالیت ها و اهتمام ویژه یه مدارس صدرا تجلیل به عمل آورد.

 

گفتنی است، 14 مدرسه صدرا در شهرستان های آبادان، ماهشهر، اهواز، شوشتر، مسجد سلیمان، شوش، اندیمشک، دزفول و بهبهان فعالیت می کنند./9456/203/ب2

ارسال نظرات