۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۰۰
کد خبر: ۴۲۴۷۰۷
با حضور آیت الله موسوی جزایری؛

مراسم تجلیل از مؤلفان برتر حوزه های علمیه خوزستان برگزار می شود

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که 10 کتاب از سوی مؤلفان خوزستانی در سال گذشته برای حوزویان استان تهیه شده است، گفت: مراسم تجلیل از این بزرگواران فردا با حضور آیت الله موسوی جزایری برگزار می شود.
معاون پژوهش حوزه علميه استان خوزستان

حجت‌الاسلام محمد افضلی، معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در اهواز، با اشاره به این که فردا از 10 مؤلف کتاب های حوزه های علمیه خوزستان تجلیل به عمل خواهد آمد، گفت: در سال گذشته 10 کتاب از سوی مؤلفان خوزستانی برای حوزویان تهیه و چاپ شد.

 

معاون پژوهش حوزه های علمیه خوزستان با اشاره به این که در سال گذشته معاونت پژوهش فراخوانی برای حمایت از آثار تألیفی حوزه های خوزستان اعلام کرد، افزود: به دنبال این فراخوان 10 اثر از 6 مؤلف تهیه و مورد حمایت مالی این معاونت قرار گرفت.

 

حجت الاسلام افضلی اظهار داشت: حمایت های مالی صورت گرفته از هفتصد هزار تومان تا 1 میلیون و ششصد هزار تومان است.

 

این مقام مسؤول در بخش دیگری از سخنان خود به تجلیل از نفرات برتر مسابقه کتابخوانی من و کتاب اشاره کرد و افزود: مسابقه من و کتابخوانی با تکیه بر کتاب «من و  کتاب، اندیشه های رهبر معظم انقلاب» که در زمینه کتاب و کتابخوانی است، برگزار شد.

 

وی با بیان این که در این مراسم از سه برگزیده مسابقه با حضور آیت الله موسوی جزایری تجلیل به عمل خواهد آمد، خاطرنشان کرد: حجج الاسلام احمد خلیل زاده از مدرسه علمیه ابالفضل العباس(ع) امیدیه، رسول صدری­پور شهرضا از مدرسه علمیه امام رضا(ع) اهواز و عباس محمدپور از مدرسه علمیه الغدیر اهواز به ترتیب برگزیدگان اول تا سوم این مسابقه هستند.

 

حجت الاسلام افضلی گفت: ان شاء الله مراسم تجلیل از مؤلفان و برگزیدگان مسابقه کتابخوانی فردا با حضور آیت الله سیدمحمدعلی موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در خوزستان، حجت الاسلام والمسلمین مسعود بهرام پور معاونت پژوهش حوزه های علمیه استان و اساتید حوزه های علمیه در مسجد اعظم اهواز برگزار می شود./9456/302/ب2

ارسال نظرات