۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۸
کد خبر: ۷۵۲۳۲۸

بازدید مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از روند ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع

بازدید مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی از روند ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع
مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی امروز از نحوه ثبت نام متقاضیان، از دفاترثبت نام کاروا‌ن‌های حج تمتع از نزدیک بازدید کرد.

به گزارش خبرگزاری رسا، از بیرجند، همزمان با نیمه شعبان، ثبت نام در کاروان‌های حج تمتع 1403 در استان خراسان جنوبی شروع شده است بدین منظور مدیر حج و زیارت استان از نحوه ثبت‌نام متقاضیان، از دفاتر ثبت‌نام کاروان‌های حج تمتع از نزدیک بازدید کرد.

حسین دستگردی در حاشیه این بازدید گفت: در ساعات اولیه از آغاز ثبت نام بیش از 700 نفر ثبت‌نام خودشان را در کاروان‌های استان قطعی کردند.

وی همچنین از برگزاری جلسه آموزشی توجیهی مدیران کاروان‌های حج تمتع 1403 خراسان جنوبی نیز خبر داد و افزود: در راستای هماهنگی مدیران کاروان‌های حج تمتع 1403 استان بدین منظور جلسه آموزشی توجیهی با حضور کارشناسان مدیریت حج و زیارت استان و بعثه و مدیران کاروان حج تمتع در محل مدیریت حج و زیارت استان برگزار شد.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی بیان کرد: این جلسه به صورت حضوری برای مدیران حج مرکز استان و برای سایر شهرستان‌های استان به صورت وبیناری برگزار شد.

وی خطاب به مدیران کاروان‌های حج تمتع عنوان کرد: همه ما باید شکر نعمت توفیق خدمت را به وسیله خدمت بی‌منت به زائر داشته باشیم. از این پس وظیفه بزرگی را داریم صرف اینکه مدیر کاروان حج هستیم و کار اجرایی داریم نیست بلکه باید به بهترین نحو ممکن و بدون حاشیه و مشکل تمام امور و وظایف عملیات حج را انجام دهیم.

دستگردی اظهار داشت: به موضوعات تخصصی فکر کنیم و همه مدیران حج همواره صاحبنظر باشند و توصیه ما این است که زائرین را به بهترین شکل ممکن تبیین کنند و در همه مراحل مدیران کاروان به همراه عوامل در عملیات حج حضور فعال داشته باشند. هدف همه مجموعه حج و زیارت این است که خدمت شایسته‌ای به زایرین انجام شود و همچنین مدیران حج دستورالعمل‌ها و بخشنامه های ارسالی را کاملا مطالعه و نیز ارتباط مستمر و موثر با همکاران حج و زیارت داشته باشند.

مدیر حج و زیارت خراسان جنوبی گفت: در بحث انتخاب و معرفی عوامل دقت لازم را داشته باشند و در این زمینه با مسئول امور کارگزاران حج و زیارت پیگیری کنند و مباحث معاینات پزشکی زائرین در حال پیگیری است.

ارسال نظرات