۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۵۸
کد خبر: ۱۷۳۰۶۸
به مناسبت عید نیمه شعبان؛

ویژه‌برنامه صبح موعود از رادیو معارف پخش می‌شود

خبرگزاری رسا ـ ویژه‌برنامه زنده و پرسرور «صبح موعود» به مناسبت روز نیمه شعبان و میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از رادیو معارف پخش ‌می‌شود.
ويژه‌برنامه صبح موعود از راديو معارف
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با سالروز خجسته میلاد با سعادت ولی‌الله‌الاعظم حضرت حجت‌بن‌الحسن‌المهدی عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، ویژه‌برنامه زنده «صبح موعود» تقدیم شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.
در این برنامه ضمن تبیین میلاد حضرت حجت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، با توجه به روایات مستند اهل سنت، به نقد انتظار مخرب که جامعه را به گسترش گناه و ظلم سوق می‌دهد و انتظار ایستا و بی تحرک که به خمودگی و بی مبالاتی می‌انجامد؛ پرداخته می‌شود.
همچنین همراه با تحلیل انتظار پویا و کار آمد که به فراهم‌سازی زمینه‌های ظهور و تحقق‌بخشی به انتظارات امام عصر از جامعه می انجامد، انتظارات عمومی امام زمان عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از مردم و انتظار ویژه آن حضرت از اقشار مختلف جامعه در دعای الهم ارزقنا توفیق الطاعه و... از سوی حجت‌الاسلام بهاءالدین ضیایی بیان می‌شود.
ویژه‌برنامه زنده «صبح موعود» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی و نویسندگی ابوالفضل سلیمانی، دستیاری تهیه امیر عباس خاقانی، گویندگی مجید گلشیری و گزارشگری محمد جواد امامیان، دوشنبه 3 تیر 92 مصادف با روز نیمه شعبان از ساعت 8:30 صبح به مدت بیش از 3 ساعت و 15 دقیقه از رادیو معارف تقدیم شنوندگان فرهیخته و منتظر می‌شود.
علاقه‌مندان برا ی کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه پس از پخش می‌توانند به صفحه اختصاصی برنامه «صبح موعود» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/پ
ارسال نظرات