۰۱ تير ۱۳۹۲ - ۲۱:۳۷
کد خبر: ۱۷۳۰۶۷

ویژه‌برنامه رادیو معارف در جشن شب نیمه شعبان

خبرگزاری رسا ـ رادیو معارف با ویژه‌برنامه زنده «اوخواهد آمد» شب عید نیمه شعبان را جشن می‌گیرد.
ويژه‌برنامه راديو معارف در جشن شب عيد نيمه شعبان
به گزارش خبرگزاری رسا به نقل از روابط عمومی رادیو معارف، همزمان با فرارسیدن شب عید فرخنده میلاد ذخیره خداوند در زمین، حضرت حجت‌بن‌الحسن‌العسکری عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف، ویژه‌برنامه زنده «او خواهد آمد» با فضایی شاد و معنوی میهمان شنوندگان صدای فضیلت و فطرت می‌شود.
در این ویژه‌برنامه که با فضایی شاد و میان‌برنامه‌هایی سرشار از سرور و معنویت همراه است؛ حجج اسلام علی راد، عضو هیأت علمی دانشگاه علوم حدیث قم و محمود صفاری، استاد حوزه و دانشگاه، به بررسی و تحلیل برخی شبهات به حضرت حجت عجل‌الله‌تعالی‌فرجه‌الشریف از جمله جامعه چه نیازی به امام(حاضر یا غایب) دارد؟ چگونه می‌توان از امام غایب بهره برد؟ چرا و چه لزومی دارد که خداوند انسانی را در زمانی خلق کند، تا در زمان‌ها و قرون بعد از او استفاده کند؟ بدون شک اگر امام در بین مردم باشند، بهره‌گیری از ایشان راحت‌تر است؛ با این وجود چرا غیبت؟ چه سری در غیبت نهفته است؟ مگر جامعه شیعی نمی‌تواند از ایشان همانند بزرگان خود حمایت کند؟ مگر بزرگان شیعه برای حمایت فکری از ایشان کفایت نمی‌کنند؟ و سوالاتی از این دست پاسخ می‌دهند.
ویژه‌برنامه زنده «او خواهد آمد» کاری از گروه فقه و سیره به سردبیری و تهیه‌کنندگی حمید علیخانی، دستیاری تهیه محمد جواد محمدی، نویسندگی اعظم ایرانی، گویندگی حسین حیدری و گزارشگری سید محمد مهدی رکنی و علی اسماعیلی، یکشنبه 2 تیر 92 مصادف با شب نیمه شعبان از ساعت 21:15 از شبکه رادیویی معارف تقدیم منتظران حضرتش می‌شود.
علاقه‌مندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و دریافت برنامه پس از پخش به صفحه اختصاصی برنامه «اوخواهد آمد» در سایت رادیو معارف مراجعه کنند./9191/د102/پ
ارسال نظرات