۲۸ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۲
کد خبر: ۷۴۹۸۹۱
حجت الاسلام درخشان در گفت‌وگو با رسا:

باید در انتخابات حضور پرشور و پررنگ داشته باشیم

باید در انتخابات حضور پرشور و پررنگ داشته باشیم
حجت الاسلام درخشان اصل تأکید کرد که کاهش مشارکت در انتخابات نه تنها مشکلات کشور را حل نمی‌کند، بلکه امنیت سیاسی و اجتماعی را به خطر می‌اندازد.

حجت الاسلام اصغر درخشان اصل، معاون تهذیب و تبلیغ و مسئول دفتر اجتماعی سیاسی حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) شهرستان بناب در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا در آذربایجان شرقی، با اشاره به پیش رو بودن انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات بیانگر بلوغ سیاسی یک کشور و نمادی از اختیار و انتخاب مردم می‌باشد، لذا در تحولات سیاسی و اجتماعی هر کشور تاثیر بسزایی دارد.

مسئول سیاسی اجتماعی حوزه علمیه ولیعصر(عج) بناب افزود: کاهش مشارکت و عدم شرکت در انتخابات نه تنها مشکلات کشور را حل نمی‌کند، بلکه این عدم حضور امنیت سیاسی و اجتماعی کشور را به خطر می‌اندازد و باعث همصدا شدن با دشمن می‌گردد.

وی عنوان کرد: از هر جهت نگاه به موضوع انتخابات و مشارکت حداکثری در تحولات سیاسی و اجتماعی کشور تاثیر مثبتی دارد، فلذا رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه‌ای بر حضور حداکثری و رفع موانع حضور تاکید دارند.

معاون تهذیب و تبلیغ حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب در ادامه نیز تصریح کرد: البته حضور باید با انتخاب آگاهانه و صحیح باشد که این می‌تواند دستاوردهای زیادی را در زمینه‌های مختلف داشته باشد.

حجت الاسلام اصغر درخشان اصل گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات اقتدار ملی سیاسی اقتصادی و اجتماعی را افزایش می‌دهد و قطعاً به سود جامعه و آحاد مردم است؛ همچنین حضور پرشور مردم باعث مشروعیت بخشیدن به نظام اسلامی می‌باشد.

وی در پایان بیان کرد: ایجاد فضای امید در جامعه هم یکی از دستاوردهای حضور حداکثری در انتخابات است، فلذا از هر قشر و مذهبی با هر گرایش سیاسی که باشیم برای ایجاد انسجام و وحدت ملی و ناامید کردن دشمنان انقلاب و اسلام و عناصر داخلی و خارجی و بدخواهان مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باید در انتخابات حضور پرشور و پررنگ داشته باشیم.

وحید نستوهی
ارسال نظرات