۰۶ اسفند ۱۳۹۰ - ۱۵:۴۲
کد خبر: ۱۲۳۹۰۷
امام جمعه بناب:

برای جمع آوری چند رأی دین خود را به حراج نگذاریم

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: خدای نکرده برای جمع آوری چند رأی و انتخاب تمام دین خود را به حراج نگذاریم.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در بناب، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مدیران و دست اندرکاران اجرایی انتخابات این شهر با اشاره به رهنمودهای اخیر مقام معظم رهبری مبنی بر حضور پر شور و با بصیرت مردم در انتخابات اظهار داشت: هر کس امروز در کشور جوهره ایمان و غیرت دینی دارد، باید در انتخابات شرکت کند.

وی خاطرنشان کرد: اگر کسی اهل تدین و ایمان هم نباشد به عزت ملی و وطن دوستی و ناموس خود که احترام قائل است، پس باید در انتخابات شرکت کند، امروز شرکت در انتخابات وظیفه تک تک ملت ایران است و همه باید شرکت پرشور و حماسی داشته باشند.

حجت الاسلام باقری بنابی ادامه داد: دشمن زخم خورده در کمین نشسته و این انتخابات برای ما یک فرصت برای حماسه آفرینی دیگر و یک امتحان ملی، دینی و جوانمردی است، اکنون تمام دشمنان چشم به نتیجه انتخابات دوخته اند که در صورت شرکت حداکثری موجب یأس و ناامیدی دشمنان و برگ برنده ای دیگر برای ملت ایران در تمام عرصه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی است.

امام جمعه بناب حضور حداکثری در انتخابات 12 اسفند را تکلیف ملی و شرعی برای همگان دانست و افزود: اگر بر فرض محال حضور مردم حداقلی باشد، موجب شادی، امید و قوت گرفتن دشمن در مبارزه با ملت شهید داده ایران و یأس و ناامیدی دوستان خواهد بود.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که اسلام، دین حریت و منطق است، اظهار داشت: برخلاف سایر ادیان و مکاتب ساخته دست بشر که پیروان خود را چشم و گوش بسته نگه داشته‌اند، سیاست اسلام متفاوت است، اسلام بندگان راستین خداوند متعال را کسانی می‌داند که اهل تفکر و تدبر هستند، نه از حرف‌های دیگران وحشت دارند و نه هر سفسطه‌ای را پذیرا می‌شوند.

حجت الاسلام بنابی با اشاره به آغاز رقابت و تبلیغات نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: به رقبای انتخاباتی و طرفداران آنها توصیه می‌کنم هر مطلب و بحث سیاسی دیگر مانند موج است و مواظب باشید به برادری و وحدت شما خدشه وارد نشود، حریم و حرمت بین خود را حفظ کنید، این شهر و این اجتماع مال شما است و هرگز آباد نمی‌شود مگر با وحدت، اتحاد و همدلی همگان.

وی انتخابات را جشن سراسری ملت ایران دانست و ادامه داد: همه باید یکدیگر را امر به معروف و نهی از منکر کنیم و انتخابات مانند سایر کارهای سیاسی اجتماعی یک امتحان است که باید در این امتحان بزرگ از ایمان خود مواظبت کنیم، نظر هر کس برای خودش محترم است اما خداوند هر کس را با چهره‌ای متفاوت آفریده و اگر همه یک جور فکر کنند، آن وقت پیشرفت حاصل نمی‌شود.

امام جمعه بناب در پایان کدورت، خصومت، دشمنی و بداخلاقی را عامل عقب ماندگی دانست و خاطرنشان کرد: هواداران و طرفداران کاندیداها باید حرمت یکدیگر را نگه دارند، خدای نکرده برای جمع آوری چند رأی و انتخاب تمام دین خود را به حراج نگذاریم./935/پ202/س
ارسال نظرات