۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۹
کد خبر: ۶۶۵۵۶۳
نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی در دیدار با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان:

حضور مردم در انتخابات سرمایه دینی و ملی است

حضور مردم در انتخابات سرمایه دینی و ملی است
خراسان شمالی - حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی در دیدار با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان حضور مردم در انتخابات را سرمایه دینی و ملی دانست.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در خراسان شمالی، حجت‌الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی، نماینده ولی‌فقیه در خراسان شمالی و امام‌جمعه بجنورد، امروز در دیدار با اعضای دفتر نظارت شورای نگهبان در استان، با بیان اینکه مشورت و رایزنی در هر امری نتیجه شایسته در پی می‌آورد، اظهار کرد: این فرصت را نظام جمهوری اسلامی در زمینهٔ انتخابات در قالب نهاد قانونی شورای نگهبان برنامه‌ریزی کرد.

وی با بیان این‌که شورای نگهبان چشم سالم و صالحی برای خوب برگزاری کردن انتخابات است، افزود: باید در همه مراحل این چشم امین در کنار جریان مهم سیاسی اجتماعی انتخابات قرار گیرد.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی با اشاره به اینکه در برخی از نهادها باید فوق جریانی فکر کرده و فوق جداول قرار گرفته و کار کنیم، تصریح کرد: جایگاه شورای نگهبان این نیست که در یک جدول قرار بگیرد؛ زیرا در این صورت خود را تنزل داده است.

وی با بیان اینکه این نهاد باید فوق جریانات حرکت کرده و نگاه نظارتی و برتر و مشرف بر امور داشته باشد، خاطرنشان کرد: در انتخابات باید به همه مردم میدان داده شود تا در صحنه حضور پیدا کنند؛ زیرا این حضور مردم سرمایه دینی و ملی ما است.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اظهار کرد: هر انتخاباتی که می‌آید حضور پرشور مردم ما در آن، «آری» نخست به جمهوری اسلامی را تقویت می‌کند و هر چه مشارکت مردم بیشتر باشد وفاداری مردم بیشتر نمایان می‌شود.

وی با اشاره به اینکه انتخابات پایان امسال یکی از مهم‌ترین انتخابات‌ها است؛ زیرا شرایط کرونا خود به‌طور طبیعی سبب حضور کمتر مردم می‌شود، افزود: علاوه بر این هم‌زمانی انتخابات شوراهای اسلامی با ریاست جمهوری موضوع دیگری است که این هم‌زمانی حساسیت کار شورای نگهبان را دو برابر می‌کند.

حجت‌الاسلام والمسلمین یعقوبی اضافه کرد: در این راستا باید در انتخاب‌های خود دقت کرده و افراد مدیر و اصلح و سالم را انتخاب کنیم.

وی خطاب به مردم، تصریح کرد: از الآن باید برای انتخابات باشکوه و یک منتخب سالم و صالح آماده شوید و برای حضور پرشور مردم زمینه‌سازی کنید./9314//202/خ

هادی رحیمی
ارسال نظرات