۳۰ بهمن ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۳
کد خبر: ۱۲۳۴۵۱
امام جمعه بناب:

انتخابات فرصتی برای تقویت وحدت ملی و انسجام اسلامی است

خبرگزاری رسا ـ حجت الاسلام باقری بنابی گفت: انتخابات فرصت، آزمایش و امتحان سراسری و ملـی ایرانیان است که اشرار دنیا نتیجه آن را رصد می کنند.
امام جمعه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب، امروز در جمع مدیران، مسؤولان و دست اندرکاران برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در این شهرستان اظهار داشت: هرکسی حس وطن پرستی دارد و به خاک و دین خود احترام قائل است، باید حضور فعال در انتخابات داشته باشد.

وی با تاکید بر این که دشمنان قسم خورده نظام در پی بهانه و سوژه علیه ایران و جهان تشیع هستند، خاطرنشان کرد: امروز انتخابات فرصت، آزمایش و امتحان سراسری و ملـی ایرانیان است که تمام اشرار دنیا نتیجه آن را رصد می کنند، مطالبه امروز رهبری حضور حماسی همراه با بصیرت مردم در انتخابات است.

حجت الاسلام بنابی با بیان این که مردم در انتخابات 12 اسفند بار دیگر هوشیاری و موقع شناسی خود را نشان خواهند داد، تصریح کرد: دشمنان به دنبال تبدیل فرصت های نظام به تهدید علیه تمامیت نظام اسلامی است، انتخابات مجلس فرصتی برای تقویت وحدت ملی و انسجام اسلامی است.

امام جمعه بناب ادامه داد: رهنمودهای رهبر معظم انقلاب فصل الخطاب همه جریان ها و اظهار نظرها است، مسؤولان نظام باید در انتخابات آینده مجلس بر حفظ وحدت و یکپارچگی انقلاب اسلامی تأکید داشته تا مبادا حوادث تلخ گذشته تکرار شود.

وی با تأکید بر عبرت از حوادث انتخابات سال 88 گفت: مسؤولان و دست اندرکران برگزاری انتخابات و همچنین نامزدهای انتخاباتی باید به گونه ای تصمیم‌گیری و رفتار کنند که به یکپارچگی نظام و وحدت ملی آسیبی نرسد، تنگ‌نظری‌ ها برداشته شده، خود محوری ‌ها مهار شده و موقعیت خود را درک کنیم.

حجت الاسلام باقری بنابی با بیان این که کشور بیش از زمان دیگر به اتحاد، همدلی و وحدت نیازمند است، اظهار داشت: انتخابات نعمت الهی و مظهر وحدت ملی است، باید گونه ای حرکت کنیم که این نعمت به عنوان یک نعمت باقی بماند و خدای نکرده سبب از هم‌گسیختگی نشود.

وی حفظ وحدت و همدلی در سایه ولایت فقیه را تنها راه مقابله با توطئه های دشمنان دانست و خاطر ‌نشان کرد: امروز دنیا به تماشای انقلاب اسلامی ایستاده است چون این انقلاب پوزه دشمنان را به خاک مالیده و هیمنه پوشالی آمریکا و دار و دسته آن را شکسته است./935/پ202/س
ارسال نظرات