۲۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۴
کد خبر: ۷۴۹۴۴۸
امام جماعت مسجد حضرت محمد خرم آباد:

عمل به قرآن مهم ترین راهکار ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است

عمل به قرآن مهم ترین راهکار ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است
حجت الاسلام موسوی بر ضرورت تبیین و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه گفت: عمل به قرآن مهم ترین راهکار ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید ابراهیم موسوی، امام جماعت مسجد حضرت محمد(ص)، صبح امروز در مراسم تجلیل از خانواده های قرآنی شهرستان خرم آباد، در قالب طرح لشکر فرشته ها به مناسبت ولادت حضرت زهرا(س)، گفت: قرآن بهار قلوب است و دل‌ها را از کدورت به دور کرده و به آن آرامش داده و شکوفا می‌کند.

امام جماعت مسجد حضرت محمد(ص) خرم آباد با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه افزود: مهم ترین راهکار برای ترویج فرهنگ قرآن و عترت و نهادینه کردن آن در جامعه عمل به قرآن است.

وی با بیان اینکه بهترين فرصت براى آشنایی با قرآن و معارف قرآنی، دوره نوجوانى و جوانى است، عنوان کرد: آنچه در اين دوره فرا گرفته شود، ماندگار و جاودان خواهد بود.

حجت الاسلام موسوی با تاکید بر ضرورت انش با قرآن و ترویج این فرهنگ بین نسل جوان و نوجوان گفت: اُنس با قرآن و ایجاد نهضت حفظ این معجزه بزرگ خداوند راهکاری موثر برای ترویج سبک زندگی اسلامی در جامعه به ویژه در میان نسل نوجوان و جوان جامعه است.

وی بیان داشت: روخوانی قرآن از راهکارهای ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است و باید بیشتر مورد توجه قرار گیرد و این فرهنگ بین نسل جوان و نوجوان ترویج یابد.

حجت الاسلام موسوی در پایان گفت: تجوید قرآن و آشنایی با مفاهیم قرآنی و عمل به مفاهیم قرآنی از دیگر گام‌های ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه است.

ابراهیم بهروج
برچسب ها: قرآن جامعه جوانان
ارسال نظرات