۰۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۰۵
کد خبر: ۷۴۸۴۲۴
نماینده ولی فقیه در لرستان:

خدمت به مردم بالاترین امر به معروف است

خدمت به مردم بالاترین امر به معروف است
حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی با بیان اینکه خدمت به مردم بالاترین امربه معروف است، گفت: مسئولان در خدمت به مردم از همه ظرفیت ها استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام والمسلمین سیداحمدرضا شاهرخی، ظهر امروز در سومین جلسه ستادامر به معروف استان گفت: امربه معروف و نهی از منکر ضامن بقای نظام است.

نماینده ولی فقیه در لرستان افزود: در اهمیت امر به معروف و نهی از منکر همین بس که در قرآن 20 آیه در خصوص اهمیت امر به معروف و نهی از منکر نام برده شده است و مصادیق فراوانی نیز در رابطه وجود دارد.

وی خاطرنشان کرد: دوره های آموزشی ویژه آمرین به معروف و ناهیان از منکر اقدامی موثر در حوزه امربه معروف و نهی از منکر است.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی ادامه داد: انتظار می رود در حوزه امر به معروف و نهی از منکر اقدامات ایجابی با هم افزایی، همدلی و همراهی استمرار پیدا کند و اقدامات سلبی براساس قانون انجام شود.

وی با اشاره به آیین نامه های هر دستگاه بیان کرد: همه دستگاه ها در باب امربه معروف و نهی از منکر و پایبندی به آرمان ها و ارزش های اسلامی باید به صورت عموم و خاص با توجه به آیین نامه هایی که دارند، عمل کنند.

نماینده ولی فقیه در لرستان بیان کرد: دستگاه ها باید در راستای پایبندی و عملیاتی شدن ارزش های دینی و اسلامی از جمله حجاب اقدامات لازم را انجام دهند.

حجت الاسلام والمسلمین شاهرخی یادآور شد: بالاترین امر به معروف خدمت به مردم است و این مهم باید همواره مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات