۰۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۵۶
کد خبر: ۷۴۸۳۳۳
معاون علمی، مهندسی و فرهنگی ستاد امربه معروف و نهی از منکر لرستان:

مربیان بزرگترین سرمایه در ترویج فرهنگ فرهنگ امر به معروف هستند

مربیان بزرگترین سرمایه در ترویج فرهنگ فرهنگ امر به معروف هستند
بهروج به نقش مربیان آموزشی در برگزاری دوره های امربه معروف و نهی از منکر اشاره کرد و گفت: مربیان شبکه آموزشی بزرگترین سرمایه در ترویج فرهنگ فرهنگ امربه معروف هستند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، ابراهیم بهروج در حاشیه گردهمایی دبیران ستادهای امر به معروف و نهی از منکر شهرستان های تابعه لرستان گفت: تربیت مربیان آموزشی ستاد کشور و شبکه مربیان ستاد از بزرگترین سرمایه های ستاد های استانی در ترویج فرهنگ فریضتین در جامعه و آموزش اقشار مختلف جامعه است.

معاون علمی، مهندسی و فرهنگی ستاد امر به معروف و نهی از منکر لرستان افزود: حضور مربیان در اجرای دوشنبه های آموزشی در لرستان موفقیت آمیز بوده و جای تقدیر دارد.

وی در ادامه از برگزاری مسابقات کتابخوانی امر به معروف و نهی از منکر برای طلاب مدارس علمیه برادران و خواهران خبر داد و گفت: این دوره از مسابقات قرآنی با همکاری مدیریت حوزه های علمیه، بسیج طلاب برکزار می شود.

بهروج خاطرنشان کرد: مسابقه کتابخوانی عفاف و حجاب نیز ویژه دانش آموزان مقطع متوسطه اول و دوم با همکاری آموزش و پرورش و کمیته بانوان مجمع مشورتی دفتر نماینده ولی فقیه در استان برگزار می شود.

وی یادآور شد: مراسم اختتامیه این مسابقات در ماه جاری با حضور دبیر ستاد امر به معروف، مدیران آموزش و پرورش مدیریت حوزه های علمیه خواهران و برادران برگزار می شود.

بهروج با بیان اینکه تولیدات رسانه و فعالیت در فضای رسانه و مجازی ستادهای شهرستانی از مهم ترین اقدامات دبیران شهرستانی در راستای ترویج فریضتین امر به معروف و نهی از منکر است، گفت: از این ظرفیت ها باید استفاده شود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات