۲۳ آبان ۱۴۰۲ - ۱۰:۱۵
کد خبر: ۷۴۵۷۲۹
فرماندار بناب مطرح کرد؛

تجارب ارزنده امام خمینی عامل عظمت پرچم کشور/ قلمرو بسیج جهانی شده است

تجارب ارزنده امام خمینی عامل عظمت پرچم کشور/ قلمرو بسیج جهانی شده است
جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرماندار بناب، جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب و دیگر مسئولان ادارات در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری در آذربایجان شرقی، جلسه هماهنگی برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با حضور فرماندار بناب، جانشین فرمانده سپاه ناحیه بناب و دیگر مسئولان ادارات در محل فرمانداری برگزار گردید.

رضا لعلی در این جلسه با اشاره به اهتزاز درآمدن پرچم ایران و عکس مقام معظم رهبری در کنگره آمریکا گفت: قلمرو بسیج امروزه جهانی شده و از مرزهای اسلامی عبور کرده است.

فرماندار بناب عظمت پرچم کشورمان را در تجارب ارزنده امام خمینی(ره) دانست و افزود: امام(ره) بنیانگذار انقلاب اسلامی بوده که اکثر کشورها از این انقلاب الگوبرداری کرده اند.

وی گفت: سازمان ملل در دنیای کنونی بی‌خاصیت‌ترین نهاد می باشد، لذا در این نسل کشی بی رحمانه غزه در سکوت کامل به سر می‌برد.

رضا لعلی با بیان ویژگی‌های بسیجی اظهار داشت: بسیج در مقابل ظلم سکوت نکرده و دفاع خود را از حق به صورت خودجوش نشان می‌دهد و این در برهه های حساس کشور به اثبات رسیده است.

فرماندار بناب در خاتمه با تاکید بر ضرورت پرشور برگزار شدن برنامه های هفته بسیج، گفت: هفته بسیج صرفا برگزاری یادواره شهدا نیست، بلکه همه نهادها باید در حوزه کاری خود بسیجی وار در این هفته به مردم خدمت کنند.

وحید نستوهی
ارسال نظرات