۰۳ آذر ۱۳۸۹ - ۱۵:۱۹
کد خبر: ۹۱۳۳۳
مدیر حوزه علمیه بناب:

ناامید کردن مردم از طرح هدفند‌سازی یارانه‌ها، توطئه امروز دشمنان است

خبرگزاری رسا ـ مدیر حوزه علمیه بناب با اشاره به طرح هدفمند‌سازی یارانه‌ها و تلاش دشمن در جهت ایجاد ناامیدی در جامعه تصریح کرد: دشمن با یأس در جبهه‌های نظامی، امروز با جنگ نرم وارد صحنه مبارزه با نظام اسلامی شده است.
حجت الاسلام عبدالمجيد باقري بنابي، مدير حوزه علميه بناب
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت الاسلام عبدالمجید بنابی، مدیر حوزه علمیه حضرت ولیعصر(عج) بناب امروز در دیدار فرماندهان و بسیجیان این شهرستان اظهار داشت بسیجی واقعی کسی است که در روز تکلیف با تمام وجود خود را تابع محض ولایت فقیه بداند.

حجت الاسلام بنابی گفت: بسیج به عنوان یک نهاد مقدس و فراگیر، همواره مدافع دستاوردهای ارزشمند انقلاب اسلامی است و متعلق به قشر خاصی نیست، بلکه در بر گیرنده تمام دوستداران نظام در داخل و خارج از مرز های کشور ایران اسلامی است.

مدیر حوزه علمیه بناب در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به منویات اخیر مقام معظم رهبری در جمع بسیجیان اظهار داشت: رهبر مظم انقلاب معیار بسیجیان را در بر خورد با پیشامد های اجتماعی کاملا روشن و تبیین نمودند، از این رو رسالت امروز بسیج در برخورد با فتنه گران بیش از گذشته حساس است.

وی با بیان این که امام خامنه ای در این دیدار ایمان، بصیرت و تقویت روحیه بسیجی و مراقبت جدی در تشخیص‌ها را مهم‌ترین راه مقابله با جنگ نرم دانست، خاطر‌نشان کرد: اگر خود را ولایت‌مدار نامیده و می‌دانیم، باید تابع محض منویات رهبر فرزانه انقلاب باشیم.

مدیر حوزه علمیه حضرت ولی عصر‌(عج) بناب در ادامه به طرح هدفمند سازی یارانه‌ها اشاره و تصریح کرد: دشمن با یأس در جبهه‌های نظامی، امروز با جنگ نرم وارد صحنه مبارزه با نظام اسلامی شده است، هوشیاری و کسب بصیرت در سایه ولایت وظیفه امروز بسیجیان است.

وی تصریح کرد: دشمنان با تبلیغات سوء و منفی نسبت به مسؤولان نظام و دولت خدمتگزار، این‌گونه می خواهند القا کنند که عموم مردم نسبت به دوت ناراضی و بدبین هستند، استکبار جهانی به دنبال تفرقه و شایعه پراکنی میان اقشار مختلف مردم است.

حجت الاسلام بنابی در ادامه بهترین راه مقابله با توطئه‌های رسانه‌ای و تبلیغی دشمنان را اطلاع‌رسانی صحیح و رفع نگرانی مردم دانست و گفت: اگر مردم نسبت به اهمیت این طرح آگاهی کامل داشته باشند، خود با اخلالگران برخورد خواهند کرد./935/پ202/س
ارسال نظرات