۲۸ آبان ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳
کد خبر: ۲۳۱۶۴۸

بازدید مسؤولان پادگان شهید قاضی تبریز از حوزه علمیه بناب

خبرگزاری رسا ـ مسؤولان و سربازان پادگان آموزشی شهید قاضی طباطبایی تبریز از حوزه علمیه حضرت ولی‌عصر(عج) بناب بازدید کردند.
حجت الاسلام مصطفي باقري بنابي، امام جمعه بناب

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در تبریز، حجت‌الاسلام مصطفی باقری بنابی، امام جمعه بناب امروز در دیدار جمعی از فرماندهان، مسؤولان عقیدتی سیاسی، دفتر نمایندگی نهاد رهبری و جمعی از سربازان پادگان آموزشی شهید قاضی طباطبایی تبریز از حوزه علمیه بناب با بیان این‌که بسیج یک نیروی عظیم مردمی و معتقد به نظام است، اظهار داشت: در برهه حساس کنونی حضور بسیج به معنای لبیک به امام حسین(ع) است.

 


وی با بیان این‌که بسیج یعنی دانشگاه از خودگذشتگی، خاطرنشان کرد: تفکر بسیج همان منطق قرآن است، با وجود بسیج تنها کشوری که در امنیت و آرامش کامل قرار دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران است، البته دیگر کشورهای اسلامی نیز با الگوگیری از بسیج در ایران به فکر سازماندهی نیروهای مردمی خود افتاده‌اند.

 


امام جمعه بناب با تأکید بر هوشیاری بسیجیان در مقابله با جنگ نرم و تهاجم فرهنگی دشمنان، تصریح کرد: دشمن از هر راهی که توانسته به ایران فشار وارد کرد و از زمان پیروزی انقلاب و قبل از آن با برنامه هایی خواست به ایران ضربه بزند، اما باید بداند با وجود بسیج و مردم بابصیرت ایران هیچ وقت به نتیجه نخواهد رسید.

 


حجت الاسلام باقری‌بنابی با اشاره به این‌که پایگاه های مقاومت بسیج باید بصیرت و آگاهی مردم را ارتقا بخشند، گفت: جنس بسیج از جنس مردان آگاه و بابصیرت است، امروز تمام اشرار و ابرقدرت‌های دنیا دست به دست هم داده‌اند تا نور جمهوری اسلامی را خاموش کنند ولی جمهوری اسلامی با عنایت امام عصر(عج) و با تأسی از رهنمودهای مقام عظمای ولایت همچنان می‌درخشد.

 


وی حضور بسیج در تمامی صحنه‌ها را تأثیرگذار دانست و افزود: امروز باید برای ایستادگی مقتدرانه در قبال توطئه‌های دشمنان پشت سر رهبری حرکت کنیم، اصحاب سیدالشهدا(ع) نشان دادند که پایبند و ثابت قدم در مسیر ولایت حرکت کردند و از مسیر ولایت خارج نشدند.

 


امام جمعه بناب در بخش دیگری از سخنان خود به روند مذاکرا
ت هسته‌ای ایران با گروه 5+1 اشاره کرد و گفت: آمریکای جنایتکار امکان ندارد از راه مذاکره حقی را برای ایران قائل شود، به زودی به کل دنیا ثابت خواهد شد که ایران اهل منطق بوده و حرفی برای گفتن دارد، اما غرب اهل زور، سلطه و بی‌منطقی است.

 


وی با تأکید بر این‌که نتیجه این مذاکره هر چه باشد به نفع جمهوری اسلامی است، خاطرنشان کرد: ما اهل جنگ نیستیم و باید این مذاکره ادامه داشته باشد تا اهل عالم بدانند آمریکا و اسرائیل غارتگر و ظالم بوده و اهل مذاکره نیستند، ما دشمنی داریم که از ما سیلی های زیاد خورده و قدرتش از بین رفته و زخم خورده است./935/پ202/ب4

ارسال نظرات