۲۸ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۱:۲۷
کد خبر: ۷۳۶۴۱۱
امام جمعه بروجرد:

دشمنان می خواهند نسل جوان را با معنویت بیگانه سازند

دشمنان می خواهند نسل جوان را با معنویت بیگانه سازند
حجت الاسلام حسینی به ظرفیت و توانمندی نسل جوان اشاره کرد و گفت: مسؤولان فرهنگی باید جوانان را از چنگال دشمنان نجات دهند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام سید علی حسینی، ظهر امروز در جلسه شورای فرهنگی عمومی شهرستان بروجرد گفت: تلاش جهادی مسؤولان برای رفع مشکلات فرهنگی و پیشگیری از وقوع آن مشکلات ضروری است.

امام جمعه بروجرد به تلاش دشمن اشاره کرد و افزود: دشمنان در جبهه جنگ فرهنگی می خواهند نسل جوان را با معنویت بیگانه سازند و ارزش ها را در جامعه کمرنگ کنند.

وی از نسل جوان به عنوان سرمایه های کشور یاد کرد و گفت: برخی از جوانان با تحریک دشمنان بیگانه با معنویت و مسائل کشور هستند که در این راستا باید مسؤولان تلاش بیشتری بکار گیرند.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه مسؤولان فرهنگی باید جوانان را از چنگال دشمنان نجات دهند، گفت: برگزاری مراسم دینی و مذهبی را باید به جوانان واگذار و دانشجویان و دانش آموزان را وارد این عرصه کنیم.

وی با بیان اینکه آگاهی بخشی و بصیرت افزایی جوانان و نوجوانان در جشن‌ها و اعیاد مذهبی فرصت مناسبی است، گفت: برگزاری جشن و اعیاد مذهبی در سطح شهر و خیابان‌ها می‌تواند ترویج شعائر اسلامی باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات