۲۱ خرداد ۱۴۰۲ - ۱۴:۲۹
کد خبر: ۷۳۵۹۸۹
مدیر ستاد اقامه نماز لرستان:

اقامه نماز اول وقت در اولویت دستگاه ها باشد

اقامه نماز اول وقت در اولویت دستگاه ها باشد
حجت الاسلام چراغی با تأکید بر ضرورت اقامه نماز و ترویج این فرهنگ گفت: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد.

به گزارش خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام محمدجواد چراغی، ظهر امروز، در جلسه هیات نظارت و ارزیابی ستاد اقامه نماز لرستان گفت: این کارگروه با عنایت به مفاد بند ب ماده ۸ نظام نامه جامع ارزیابی عملکرد دستگاه‌های اجرایی کشور و با هدف نظارت بر میزان تحقق برنامه‌های مصوب دستگاه‌های اجرایی، نظارت بر وضعیت برگزاری نماز جماعت دستگاه و همچنین نگهداشت فضاهای اقامه نماز تشکیل شده است.

مدیر ستاد اقامه نماز لرستان بر ضرورت ترویج فرهنگ اقامه نماز تاکید کرد و افزود: ترویج ارزش ها سبب ارتقای معنویت و راه مقابله با آسیب های اجتماعی است.

وی ادامه داد: بسیاری از آسیب های اجتماعی ناشی از بی توجهی به امر نماز است و اگر جوانان بیشتر به سمت نماز گرایش یابند بسیاری از این آسیب ها رفع می‌شود.

حجت الاسلام چراغی اظهار کرد: نماز برای همگان فرصتی ارزشمند است و همه باید از این فرصت و ظرفیت مهم جهت برطرف کردن دغدغه ها و منویات رهبر معظم انقلاب که همان کاهش آسیب‌های اجتماعی است، استفاده کنند.

وی با بیان اینکه باید از خداوند متعال و امامان اطهار بخواهیم تا آثار و برکات نماز را در وجود و نهاد افراد نمایان کنند، خاطرنشان کرد: نماز به فرد نمازگزار اطمینان قلبی و آرامش بی نظیری می دهد که این برآیند گمشده امروز بشریت است.

حجت الاسلام چراغی تاکید کرد: اقامه نماز اول وقت به جماعت و در دستگاه های اجرایی باید از اولویت برنامه‌های هر فرد مسلمان باشد./9451/

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات