۲۲ خرداد ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۲
کد خبر: ۷۳۶۰۳۲
امام جمعه الیگودرز:

هدف از برگزاری یادواره شهدا استمرار راه آن بزرگواران است

هدف از برگزاری یادواره شهدا استمرار راه آن بزرگواران است
حجت الاسلام سرلک برگزاری یادواره شهدا را فرصتی برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت عنوان کرد و گفت: هدف از برگزاری یادواره شهدا استمرار راه شهدا است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در لرستان، حجت الاسلام مهدی سرلک در نشست هم اندیشی که با حضور مسئولان و با محوریت برگزاری يادواره شهدای روحانی شهرستان در سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی برگزار شد، با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: این سازمان از برکات انقلاب و نظام اسلامی است.

امام جمعه الیگودرز با اشاره به نقش و جایگاه سازمان تبلیغات اسلامی افزود: تبلیغات اسلامی لرستان تاکنون در عرصه تبلیغ و ترویج معارف اسلامی در سطح دینی، ملی و مذهبی منشاء خدمات ارزنده ای بوده است.

وی با بیان اینکه لازمه رسیدن به آرمان های نهایی انقلاب اسلامی، زنده نگه داشتن نام و یاد و راه شهداست، گفت: هدف از برگزاری یادواره ها استمرار راه شهدا است.

حجت الاسلام سرلک به تعداد شهدای روحانی شهرستان الیگودرز اشاره کرد و گفت: تقدیم ۴ هزار شهید طلبه و روحانی در راه انقلاب و نظام اسلامی افتخار بزرگ و برگ زرینی برای روحانیت و حوزه های علمیه است.

وی در ادامه این نشست گفت: اجرای برنامه های فرهنگی و هنری، مسابقات قرآنی، نشست های بصیرتی، برپایی میز خدمت، مقاله نویسی با موضوع شهدا، همایش هم اندیشی شبکه تبلیغ، غبار روبی قبور مطهر شهدا، دیدار با امام جمعه و برگزاری یادواره ۵ شهید طلبه این شهرستان در ابتدای تیرماه سال‌جاری از دیگر برنامه های این ستاد خواهد بود.

ابراهیم بهروج
ارسال نظرات