۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱
کد خبر: ۷۲۵۸۹۸
نماینده ولی فقیه در کاشان:

آمریکا تلاش می‌کند بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان نشود

آمریکا تلاش می‌کند بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان نشود
اصفهان – حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه مردم ایران به آینده امیدوار هستند، گفت: اتاق فکر آمریکا تلاش می‌کند بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان نشود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه کاشان که در مصلی بقیه الله الاعظم این شهرستان برگزار شد، انفاق به دیگران را واریز پول از یک بانک به بانک دیگر دانست و گفت: انفاق واریز پس انداز دنیا به پس انداز آخرت است.

وی با اشاره به دیدار هفته گذشته تعدادی از نمایندگان ولی فقیه با رهبر معظم انقلاب و تشکر رهبر معظم انقلاب از قبول مسؤولیت نمایندگان، ولی فقیه، اظهار داشت: ترویج فرهنگ تشکر در جامعه باید نهادینه شود.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه قدر نظام جمهوری اسلامی ایران را باید دانست و برای موفقیت و پیشرفت آن باید تلاش کرد، افزود: فقه ها در گذشته شرایط امروز را نداشتند و قرن‌ها فقه حکومت تدریس نمی‌شد و زمینه برای فقه حکومت وجود نداشت.

نظام جمهوری اسلامی ایران به تدریج می‌تواند همه مشکلات مردم را حل کند
نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه نظام جمهوری اسلامی ایران به تدریج می‌تواند همه مشکلات مردم را حل کند، گفت: در صورت اختلاف نظر بین فرزندان انقلاب باید از نظر ولایت فقیه تبعیت شود و نظر ولی فقیه حاکم باشد.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به این توصیه رهبر معظم انقلاب که کاری نکنید که دشمن شاد شود، اظهار داشت: همه کار‌های ما باید سبب خوشحالی امام زمان(عج) باشد.

وی در ادامه به نقش اصلی و میدانی اسرائیل در اغتشاشات اخیر اشاره کرد و گفت: سازمان جاسوسی سیا از زمان طاغوت به عنوان یک سازمان جاسوسی مادر برای سرویس‌های جاسوسی اسرائیل، انگلیس، آلمان و فرانسه مطرح بود تا اینکه از سال ۲۰۱۷ سربازان گمنام امام زمان (عج) شبکه جاسوسی سازمان سیا در ایران را منهدم کردند بطوریکه سازمان جاسوسی سیا در یک اقدام عجیب اعلام کرد منبعد بخش ایران سازمان سیا منحل و تحت پوشش سازمان جاسوسی اسرائیل موساد قرار می‌گیرد.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: رئیس سازمان جاسوسی موساد در دیدار با بایدن اعلام کرد، ایران را باید مجبوربه پذیرش بقای اسرائیل کرد در غیر این صورت تا ۵ سال آینده ۸۰ سالگی اسرائیل را نخواهید دید.

آمریکا به دنبال جنگ مردم با حاکمیت و جنگ قومیتی و نافرمانی مدنی در ایران است
حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: آمریکا با پرداخت کمک یک و نیم میلیارد دلاری به اسرائیل به دنبال ایجاد جنگ مردم با حاکمیت و جنگ قومیتی و نافرمانی مدنی در ایران است.

وی ادامه داد: نقطه قوت جمهوری اسلامی ایران برای مقابله به توطئه‌های دشمن دراغتشاشات اخیر رهبر معظم انقلاب است که در چهل سالگی انقلاب بیانیه گام دوم انقلاب را اعلام کرد.

اتاق فکر آمریکا تلاش می کند بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان نشود
حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه امروز مردم ایران و نظام جمهوری اسلامی ایران به گذشته خودشان افتخار می‌کنند و به آینده امیدوارهستند، افزود: یکهزار و ۲۰۰ اتاق فکر در آمریکا تلاش می‌کنند تا بیانیه گام دوم انقلاب تبدیل به گفتمان نشود.

نماینده ولی فقیه در کاشان گفت: یکی از طراحان تحریم‌های اقتصادی اعلام کرده است داروی درد اقتصاد ایران، اقتصاد مقاومتی رهبر معظم انقلاب است که برای مقابله با اقتصاد مقاومتی ایران، اقتصاد ریاضتی را مطرح کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امروز دشمن به دنبال تزریق نا امیدی و تلقین به بن بست رسیدن کشور است، اما مردم ایران در برابر همه توطئه‌های دشمن هوشیار و بیدار هستند و نقشه دشمن را نقش بر آب می‌کنند.

وی پیروزی انقلاب اسلامی را نتیجه وحدت ملت ایران دانست و یادآور شد: تأئید خدا، وحدت مردم حول اسلام و رهبری امام خمینی (ره) سه عامل مهم پیروزی انقلاب اسلامی است.

مراقب باشید فاطمیه هتک حرمت نشود
نماینده ولی فقیه در کاشان به اختلاف افکنی بین حوزه و دانشگاه از سوی دشمن اشاره کرد و تبادل امتیازات در ایجاد وحدت بین این دو نهاد را مهم دانست و گفت: اخلاص، صفا، ایثار، معنویت، زهد، احترام به سنت‌های اصیل، ارتباط با مردم و سخت کوشی حوزه و همچنین دید باز و گسترده، وسعت دین، نوگرایی، نگرش سازنده و پویا، استفاده از روش‌های جدید و کار ساز دانشگاه سبب وحدت حوزه و دانشگاه است.

وی در ادامه بر مراقبت از عدم هتک حرمت ایام فاطمیه در شب یلدا تأکید کرد و افزود: خرید میوه و تنقلات شب یلدا منافاتی با ایام فاطمیه ندارد، اما مراقب باشید فاطمیه هتک حرمت نشود./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات