۲۴ آذر ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸
کد خبر: ۷۲۵۸۷۱
نماینده ولی فقیه در کاشان:

تشکیل حکومت اسلامی در ایران از برکات فاطمیه است

تشکیل حکومت اسلامی در ایران از برکات فاطمیه است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: تشکیل حکومت اسلامی در ایران از برکات فاطمیه است و قیام فاطمی توطئه‌های دشمن را همواره نقش برآب می کند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی پیش از ظهر امروز در جمع پرسنل نیروی انتظامی کاشان با تسلیت ایام فاطمیه، گفت: ۱۲۴هزار پیامبر مقدمه خلیفه اصلی و ۱۲ امام استمرار خلیفه اصلی هستند.

وی ادامه داد: این خلیفه نه تنها در زمین قدرت امر و نهی دارد، بلکه در همه عوالم این قدرت را دارد و جانشین مطلق خداوند است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی با اشاره به اینکه اگر خطبه فدکیه و صدای رسای حضرت نبود امروز نامی از ولایت باقی نمانده بود، گفت: حضرت فاطمه زهرا(س) زمانی که متوجه شد ولایت الهیه که خداوند برای امیرمومنان(ع) تعیین کرد توسط دشمنان مصادره شده است، با ایثار و از جان گذشتگی از ولایت دفاع کردند.

به گفته وی امروز تشکیل حکومت جمهوری اسلامی ایران نیز از برکات فاطیمه و خروش حضرت فاطمه زهرا(س) است و قیام فاطمی توطئه‌های دشمن را نقش برآب کرد.

وی به لزوم داشتن اقتدار تاکید کرد و با بیان اینکه اقتدار موضوعی جدا از تکبر است، گفت: همانگونه که تکبر خطرناک است، خود برتر بینی نیز خطرناک است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی همچنین جنگ در عالم را جنگ پیامبر(ص) با ابلیس دانست و اظهار داشت: شیطان قسم خورده است انسان را به انحراف بکشاند./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات