۲۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۶
کد خبر: ۷۲۵۸۹۴
نماینده ولی فقیه در کاشان:

موفقیت‌های ورزشی در گرو اراده قوی و آهنین است

موفقیت‌های ورزشی در گرو اراده قوی و آهنین است
اصفهان– حجت الاسلام والمسلمین حسینی موفقیت‌های ورزشی در گرو اراده قوی و آهنین دانست و گفت: اراده و نیت قوی از مهمترین عوامل موفقیت انسان در همه عرصه‌ها است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در کاشان، حجت الاسلام والمسلمین سید سعید حسینی در دیدار با مسعود کامران قهرمان ۱۱۰ متر با مانع دوومیدانی کشور و آسیا، گفت: قهرمانی در ورزش با وجود امکانات محدود ارزشمند و توفیق بزرگی است.

وی داشتن اراده قوی در کسب موفقیت‌های ورزشی در میادین ورزش بسیار مهم اعلام کرد و شهید ابراهیم هادی را بهترین الگو برای ورزشکاران دانست افزود: اراده و نیت قوی از مهمترین عوامل موفقیت انسان در همه عرصه‌ها است.

حجت الاسلام والمسلمین حسینی گفت: امام هادی(ع) می‌فرماید اگر اراده و نیت انسان قوی باشد به انسان انرژی خواهد داد و بدن ضعیف نخواهد شد.

وی بر ادامه تحصیل در کنار فعالیت‌های ورزشی تا رسیدن به مدارج عالی علمی تأکید کرد و اظهار داشت: ورزشکاران با سواد همانگونه که قله‌های رفیع ورزش را فتح می‌کنند می‌توانند قله‌های بزرگ علمی را نیز فتح کنند و برای کشور افتخار آفرین شوند.

نماینده ولی فقیه در کاشان به لزوم پرورش همزمان جسم و روح اشاره کرد و ابراز داشت: آمادگی جسمانی یکی از مؤلفه‌های سربازی امام زمان(عج) است و باید زمینه ظهور امام عصر(عج) را فراهم کرد.

حجت الاسلام و المسلمین حسینی گفت: بین حکومت زمینه ساز تا ظهور یک عمر معمولی بیشتر فاصله نیست و باید آن را حفظ کرد.

وی کمک‌های معنوی را مهم دانست و گفت: امیرمومنان(ع) در حالی درب قلعه خیبر را از جا می‌کند که این درب را ۱۷ نفری باز و ۴۰ نفری از جا بلند می‌کردند، اما امیرمومنان(ع) آن را مانند سپری روی خندق دور خیبر قرار داد.

نماینده ولی فقیه در کاشان با اشاره به اینکه روح قوی جسم و بدن را به دنبال خود می‌کشاند و دیگران را تحت تأثیر قرار می‌دهد، افزود: مومن باید نسبت به تقویت روح از راه حلال و معنویت اهتمام داشته باشد./۱۳۰۷/

محمد ملک آبادی
ارسال نظرات