۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۲
کد خبر: ۶۹۸۰۹۷
حجت الاسلام والمسلمین مطیعی:

نماینده ولی فقیه اگر پیگیر اجرای عدالت در استان نباشد، خود به خود معزول است

نماینده ولی فقیه اگر پیگیر اجرای عدالت در استان نباشد، خود به خود معزول است
سمنان - نماینده ولی فقیه در سمنان گفت: نماینده ولی فقیه اگر پیگیر اجرای عدالت نباشد، امام جمعه‌ای اگر فساد ستیز و به دنبال خدمت به مردم نباشد، خودبه خود معزول است.
به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در سمنان، حجت الاسلام والمسلمین مرتضی مطیعی در جمع مردم شهرستان دامغان به میزبانی مصلی امام خمینی(ره) این شهرستان با ارائه گزارشی از سفر سه روزه خود به این شهرستان و شنیدن درد دل‌ها و مشکلات مردم شریف برخی نقاط روستایی دامغان، اظهار داشت: به دنبال این هستیم با سفر به نقاط مختلف شهرستان‌های استان به ویژه مناطق کم برخوردار و دورافتاده روستایی، انتقال دهنده و پیگیر حل مشکلات در سطح استان و شهرستان باشیم و در یک کلام پژواک صدای مردم باشیم.

نماینده، ولی فقیه در سمنان با اشاره به حضور در نشست شورای اداری شهرستان و جلسه ویژه با امام جمعه، فرماندار و نماینده مردم دامغان در مجلس، خاطرنشان کرد: به لطف خدا در این شهرستان امام جمعه کوشا و فعال، نماینده و فرماندار تلاشگر، پیگیر یکایک مشکلاتی که در سفر به روستا‌های جنوبی شهرستان و دیگر نقاط شهر مشاهده کردیم، هستند و کار‌های خوبی در حال انجام است، البته لازم است با ارتباط گسترده‌تر مردم در کوه زر، رشم، حسینان و معلمان و ... مطلع شوند که مسئولان در شهرستان پیگیر حل مشکلات آن هستند.

وی با بیان اینکه ادامه روند رسیدگی به مطالبات بحق مردم دامغان در بحث بهداشت و درمان و حوزه میراث فرهنگی و گردشگری را در استان پیگیری خواهیم کرد، اضافه کرد: خوشبختانه در این دولت انقلابی و مردمی مسئولان در رده‌های مختلف همگی در تأسی از شخص آیت الله رئیسی به دنبال کاستن مشکلات مردم هستند، همچون استاندار انقلابی سمنان که در این راستا بسیار کوشا هستند، این روند بسیار امیدوار کننده است.
 
نماینده ولی فقیه اگر پیگیر اجرای عدالت در استان نباشد، خود به خود معزول است

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی با تأکید برنکته که، از روز نخست که کار خود را به عنوان خدمتگذار مردم استان آغاز کردم، راهبرد اصلی اینجانب عدالت محوری در تمامی بخش‌ها بوده است، گفت: نماینده، ولی فقیه اگر پیگیر اجرای عدالت در استان نباشد خود به خود معزول است؛ امام جمعه‌ای اگر فساد ستیز و به دنبال خدمت به مردم نباشد، خود به خود معزول است، نیاز نیست که بگویند و بنویسند که شما عزل شده اید.

نماینده، ولی فقیه در سمنان با اشاره به اینکه مردم باید عدالت محوری و خدمتگذار بودن مسئولان را به چشم و در عمل ببینند، اظهارداشت: مردم عزیز دامغان و جای جای استان باید کاملاً حس کنند که هیچ تبعیضی در استان جریان ندارد و همه به دنبال اجرای عدالت هستند، یقین پیدا کنند که مسئولان استان همه بنابر خدمتگذاری دارند، بدانند اگر بودجه و امکاناتی هست برای همه هست و اگر نیست برای همه نیست. این مردم انقلابی و قدرشناس پشتوانه‌های اصلی حکومت اسلامی هستند. /۹۷۷/پ210/
جواد رمضانیان
ارسال نظرات
نظرات بینندگان
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۷
درود
0
0