۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳
کد خبر: ۷۵۶۴۴۸
حجت الاسلام والمسلمین عالم زاده نوری مطرح کرد؛

نقش روحانیت در حفظ دین در طول تاریخ/ معنای حقیقی طلبگی

نقش روحانیت در حفظ دین در طول تاریخ/ معنای حقیقی طلبگی
معاون تهذیب حوزه‌های علمیه به نقش روحانیت در حفظ دین در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: خداوند یک عده خاص را برای پیشبرد کلان پروژه خودش در زمین انتخاب کرده است.

به گزارش سرویس حوزه و روحانیت خبرگزاری رسا، حجت‌الاسلام والمسلمین محمد عالم‌زاده‌نوری، معاون تهذیب حوزه‌های علمیه کشور در همایش خانواده‌های طلاب مدرسه علمیه علوی قم گفت: خداوند یک عده خاص را برای پیشبرد کلان پروژه خودش در زمین انتخاب کرده است.

وی با تاکید بر برگزیده شدن ۱۲۴ هزار پیامبر و ائمه اطهار(علیه‌السلام) برای کلان پروژه خداوند، افزود: خداوند بعد از گرفتن عهد از طلاب، آن‌ها را برای خودش و دینش خالص می کند و پیشبرد دینش را بر عهده‌ی آن‌ها گذاشت.

معاون تهذیب و تربیت حوزه های علمیه بیان کرد: برای رفع تمامی نیازهای انسان، موسسات و نهادهایی تاسیس شده و حوزه‌ علمیه نیز مسئول تامین نیازهای معنوی و دینی مردم است.

وی به نقش روحانیت در حفظ دین در طول تاریخ اشاره کرد و گفت: اینکه امروزه مکتب نورانی اهل بیت(ع) و نام های مبارک امام حسین(علیه‌السلام) و امام زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) در جهان مطرح است به برکت انقلاب اسلامی است.

حجت‌الاسلام والمسلمین عالم‌زاده‌نوری در پایان خاطرنشان کرد: وقتی شخصی طلبه می‌شود، یعنی عمرش را وقف امام‌ زمان(عجل الله تعالی فرجه الشریف) کرده است و می‌خواهد تمام استعداد، قلم، جسم و... خودش را در راه دین خداوند خرج کند.

ارسال نظرات