۱۸ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۲
کد خبر: ۵۹۶۵۷۹
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

فاطمیه مایه برکت دهه فجر است

فاطمیه مایه برکت دهه فجر است
حجت الاسلام محمودی با بیان اینکه فاطمیه مایه برکت دهه فجر است، گفت: مبلغان و مداحان در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب از فرصت فاطمیه استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز در جمع خبرنگاران با اعلام لیست برگزاری مراسم‌های فاطمیه در استان تهران بیان کرد: نظر به اهمیت گرامیداشت فاطمیه در فرهنگ دینی و انقلابی ما و تقارن آن با ایام الله دهه فجر و چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، برنامه‌های متعدد جهت برگزاری مراسم فاطمیه در دهه فجر فاطمی در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه فاطمیه مایه برکت و شکوه بیشتر دهه فجر است، افزود: علما، مبلغان و مداحان اهل بیت در راستای تبیین دستاورد‌های انقلاب اسلامی، خنثی سازی توطئه‌های دشمنان و زمینه سازی حضور پرشورتر مردم در مراسم ۲۲ بهمن از فرصت فاطمیه استفاده کنند.

حجت الاسلام محمودی به برگزاری مراسم شام غریبان فاطمی و تشییع نمادین آن حضرت اشاره کرد و گفت: این مراسم روز شنبه بعد از نماز مغرب و عشا در تهران و شهرستان‌های استان برگزار می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: در شب و روز شهادت حضرت زهرا (س) پرچم‌ها و نماد‌های عزا به چشم خواهد خورد و چراغ‌های جشن خاموش خواهد شد.

رییس ستاد دهه فجر تهران ادامه داد: نمایشگاه کوچه‌های بنی هاشم در تهران واقع در بلوار کشاورز و خیابان شهدای ورامین برای شهروندان برگزار خواهد شد و تا امروز شهروندان زیادی از این اماکن بازدید کرده اند.

وی از برگزاری تجمع بزرگ مذهبی در روز شهادت حضرت زهرا (س) در میدان فاطمی و میدان هفتم تیر تهران و شهرستان‌های دیگر استان خبر داد و افزود: مراسم عزاداری در مساجد و هیئات مذهبی در شب شهادت آن مدافع ولایت از دیگر برنامه‌های این ایام است./۸۰۴/پ203/ب1

ارسال نظرات