۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۰۰:۴۷
کد خبر: ۷۵۷۶۵۹
حجت الاسلام روانبخش در گفت‌وگو با رسا:

حضور در بین مردم و افتتاح سد قیز قلعه‌سی، مصداقی از مردمی بودن آیت الله رئیسی است

حضور در بین مردم و افتتاح سد قیز قلعه‌سی، مصداقی از مردمی بودن آیت الله رئیسی است
منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به حضور رئیس جمهور برای «افتتاح سد قیز قلعه‌سی» و به وجود آمدن حادثه برای هلیکوپتر حامل رئیس جمهور و هیئت همراه را مصداقی از مردمی بودن آیت الله رئیسی دانست.

سانحه هوایی بعد از ظهر امروز برای رئیس جمهور و هیئت همراه، موجب ناراحتی مردم ایران اسلامی در اقصی نقاط کشور شد و نگرانی هایی را درباره وضعیت آیت الله رئیسی و هیئت همراه به وجود آورد.

مردم قدرشناس ایران با ایجاد تجمعات خودجوش، دست به دعا و نیایش برداشته و از خداوند متعال، سلامتی ریاست محترم جمهور و افراد همراه را درخواست می کنند که این مسئله نشان از محبوبیت آیت الله رئیسی در بین اقشار مردم و آحاد مختلف جامعه دارد.

در همین راستای حجت الاسلام قاسم روانبخش منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار سرویس سیاسی خبرگزاری رسا،‌ با اشاره به مردمی بودن آیت الله رئیسی اظهار داشت: آیت الله رئیسی، رئیس جمهوری مردمی است و طبق شعار انتخاباتی خود در سه سال گذشته ثابت کرد که فردی مردمی و از جنس آنان است.

وی افزود: آیت الله رئیسی هیچ وقت از مردم جدا نشده و با تمام سعی و تلاش خود در راستای خدمت رسانی به مردم و ارتباط مستمر با اقشار مختلف جامعه، قدم برداشته است.

منتخب مردم قم در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به سفر اخیر رئیس جمهور به شهر مقدس قم با بیان خاطره ای از مردمی بودن آیت الله رئیسی ابراز کرد: در سفر دوم رئیس جمهور به قم، وقتی سخنرانی و اقامه نماز وی در حرم حضرت معصومه(س) تمام شد با وجود اینکه وقت صرف ناهار بود؛ اما زمانی که شنید مردم نیروگاه منتظر حضور او در جمع خود هستند از خوردن ناهار صرف نظر کرده و گفت «چون مردم منتظر من هستند من ناهار نمی خورم» و بدون صرف ناهار برای دیدار با مردم رفتند. 

حجت الاسلام روانبخش با اشاره به حضور رئیس جمهور برای «افتتاح سد قیز قلعه‌سی» و پیش آمدن حادثه برای هلیکوپتر حامل آیت الله رئیسی و هیئت همراه خاطرنشان کرد: حضور آیت الله رئیسی برای افتتاح پروژه سد جدید، نشان از مردمی بودن او دارد تا خدمتی برای مردم مرز نشین انجام داده باشد.

سعید چراغی

ارسال نظرات