۱۵ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۵:۵۷
کد خبر: ۵۹۶۱۲۶
امام جمعه موقت ورامین:

با همه توان، اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم

با همه توان، اقتصاد مقاومتی را اجرا کنیم
حجت الاسلام محمودی گفت: امروز باید با همه توان به دنبال تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بود و مسؤولان وظیفه دارند از تولید کنندگان و کارگران حمایت کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران امروز در مراسم جشن کارگری کارگران ورامین با بیان اینکه قبل از پیروزی انقلاب اسلامی، کشور ما وابستگی شدیدی در حوزه اقتصادی داشت، گفت: در دوره حکومت پهلوی سخن گفتن از تولید و کارآفرینی در کشور بی معنا بود.

وی خاطرنشان کرد: تمامی منابع اقتصادی کشور در اختیار قدرت‌های مستکبر قرار داشت و هزاران مستشار آمریکایی، عملکرد سیاهی را در این سرزمین به ثبت رساندند.

امام جمعه موقت شهرستان ورامین با اشاره به تحول عمیق صنعت پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران، ادامه داد: انقلاب اسلامی و هدایت‌های امام راحل سبب تحول عمیق در صنعت و تولید کشور شد.

حجت الاسلام محمودی اضافه کرد: امروز مشکلات مهمی در حوزه اقتصادی و تولیدی کشور وجود دارد، اما شرایط کنونی با قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ایران قابل مقایسه نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران با اشاره به این نکته که تولیدکنندگان و کارگران در خط مقدم اقتصاد کشور قرار دارند، بیان داشت: تولیدکنندگان و فعالان حوزه کارگری نباید ناامید شوند بلکه باید با همه موانع و معضلات جنگیده و بر آن پیروز شوند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران در پایان با اشاره به تأکیدات رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد مقاومتی گفت: امروز باید با همه توان و ظرفیت به دنبال تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی بود و مسؤولان وظیفه دارند از تولید کنندگان و کارگران حمایت کنند./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات