۱۱ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۲
کد خبر: ۵۹۵۶۲۷
رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی تهران:

راهپیمایی ۲۲بهمن تقویت کننده پایه‌های انقلاب است

راهپیمایی ۲۲بهمن تقویت کننده پایه‌های انقلاب است
حجت الاسلام محمودی با اشاره به ضرورت حضور مردم در صحنه، گفت: بی تردید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲بهمن سبب تقویت پایه‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران پیش از ظهر پنجشنبه در مراسم افتتاحیه دستاورد‌های انقلاب اسلامی که با حضور فرماندار، شهردار و دیگر مسؤولان شهرستانی در سالن شهرداری ورامین برگزار شد، طی سخنانی گفت: امروز نظام اسلامی با یک جنگ ویرانگر تمام عیار در عرصه‌های گوناگون مواجه است.

وی افزود: امروز در تمامی حوزه‌ها مورد هجمه قرار گرفته ایم، اگرچه پایه‌های نظام اسلامی آن قدر مقتدر است که پیروز این میدان بماند، اما نباید غافل از تلاش دشمنان برای فروپاشی فرهنگی و اخلاقی نظام بود.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران گفت: در دهه فجر باید کمیته‌های مختلف از نوآوری لازم برخوردار بوده و برنامه‌های ویژه‌ای را در این ایام برگزار کنند.

حجت الاسلام محمودی با اشاره به ضرورت حضور مردم در صحنه متذکر شد: حمایت مردم از نظام اسلامی دستاورد‌های فراوانی را برای کشور به همراه دارد و بدون تردید حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن، موجب تقویت پایه‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی خواهد شد.

امام جمعه موقت ورامین در پایان با تأکید بر ضرورت پاسداری از شعار‌های انقلاب اسلامی، گفت: انقلاب اسلامی با شعار‌هایی شکل گرفته که توسط امام راحل مهندسی شده بود که باید با همه توان و ظرفیت از این شعار‌ها پاسداری کرد./۸۰۴/پ310/ب1

ارسال نظرات