۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۹:۳۵
کد خبر: ۷۵۷۷۸۹
نماینده ولی فقیه در مازندران:

آیت الله رئیسی با تمام وجود برای مردم می‌سوخت و به عشق آنها تلاش می‌کرد

آیت الله رئیسی با تمام وجود برای مردم می‌سوخت و به عشق آنها تلاش می‌کرد
مازندران - نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این که آیت الله رئیسی با تمام وجودش برای مردم می‌سوخت و به عشق آنها تلاش می‌کرد، گفت: التیام بخش این درد پر شدن این سنگر با چنین عناصری است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا در مازندران، حجت الاسلام والمسلمین محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در مازندران امروز در مراسم بزرگداشت سیدالشهدای خدمت، خادم الرضا (ع) آیت الله سید ابراهیم رئیسی، رئیس جمهور انقلابی و مردمی و همراهان خدوم ایشان در دفتر نماینده ولی فقیه در مازندران، اظهار کرد: انصافا با همه وجودش برای مردم می‌سوخت، به عشق مردم تلاش می‌کرد، حتی مقداری در این دو روزی که مازندران بودند اظهار خستگی نکردند، با اینکه از صبح زود، نیمه‌های شب در جلسات پشت سرهم حضور داشتند. 

وی افزود: حتی در جلسه آخر که در ساری در خدمت استاندار در خدمتشان بودیم در جمع وزرا مصوباتی که قرار بود خوانده شود در یک موردی بحث این بود که چند روز دیگر باید آماده شود ایشان فرمودند که چرا دو هفته دیگر؟ دو ساعته تصمیمش را بگیرید، به من بگویید شب یا نصفه شب آماده هستم، دفتر جلسه برگزار می‌کنم کار مردم را پیگیری می‌کنیم، کار مردم یک لحظه هم نباید عقب بماند.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با بیان این که آیت الله شید رئیسی شهیدانه زندگی می‌کرد، افزود: این حادثه برای ما بسیار سنگین بود اما آنچه که خداوند مصلحت بداند بهتر است ما تسلیم قضا و قدر خداوند می‌شویم.

نماینده ولی فقیه در مازندران با اشاره به این  که آیت الله شهید رئیسی همه توان خود برای آبادانی ایران اسلامی و خدمت به مردم به کار گرفت، افزود: ایشان وظیفه خود را به نحو احسن انجام داد، اخلاق‌محور بود.

عضو خبرگان رهبری با اشاره به این که اعلام پنج روز عزای عمومی از سوی مقام معظم رهبری در کشور، گفت: ایشان دستور دادند که طبق اصل ۱۳۱ باید ظرف ۵۰ روز ریاست جمهوری آینده انتخاب شود.

وی با بیان این که از امروز باید به فکری رئیسی دیگری باشیم، ادامه داد: آن چیزی که التیام می‌بخشد این است که این سنگر با چنین عناصری پر شود، این برای ما مهم است.

حجت الاسلام والمسلمین محمدی لائینی با اشاره سوء استفاده دشمنان از این حادثه ناگوار، تصریح کرد: امیدواریم بار دیگر با حضور فرد دیگری همچون آیت الله رئیسی در رأس قوه مجریه شاهد ناراحتی و شکست دشمنان باشیم./950/

افشین ایمانی
ارسال نظرات