۱۶ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۲
کد خبر: ۵۹۶۲۴۶
رییس ستاد برگزاری یوم الله ۲۲ بهمن تهران مطرح کرد؛

لزوم حفظ حرمت و مشاهده نشانه های فاطمیه در دهه فجر

لزوم حفظ حرمت و مشاهده نشانه های فاطمیه در دهه فجر
حجت الاسلام محمودی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه، گفت: نشانه های فاطمیه و حرمت آن باید در ایام دهه فجر حفظ شود.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری رسا، حجت الاسلام سید محسن محمودی رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران امروز در نشست هماهنگی برنامه های یوم الله ۲۲ بهمن شهرستان ورامین با اشاره به اهمیت برگزاری باشکوه این حماسه بزرگ، مطرح کرد: باید از ظرفیت های مختلف برای برگزاری هرچه باشکوهتر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن استفاده شود.

وی با اشاره به تقارن دهه فجر با ایام فاطمیه و شهادت حضرت زهرا(س) با بیان اینکه در دهه فجر باید حرمت فاطمیه و ایام سوگواری این ایام حفظ شود، گفت: باید نشانه های فاطمیه در دهه فجر دیده شود.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران با اعلام اینکه امسال با هماهنگی های به عمل آمده تنها شهرستان استان تهران که در آن تصویربرداری هوایی صورت می پذیرد شهرستان ورامین است، گفت: بایداز ظرفیت اقشار مختلف نظیر ورزشکاران و کارگران برای برگزاری هر چه باشکوهتر برنامه های این روز استفاده کنیم.

وی با تقدیر از همکاری های سازمان اتوبوسرانی با ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی، تأکید کرد: سازمان اتوبوسرانی نیز باید از تمام ظرفیت های خود برای نقل و انتقال راهپیمایی کنندگان استفاده کند.

رییس ستاد برگزاری مراسم راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در استان تهران با اشاره به موضوع فضاسازی مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن و نظافت شهری در این ایامف افزود: فضاسازی شهری از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و باید مسؤولان شهرداری با تمام توان به این موضوع اهتمام لازم را داشته باشند.

وی با اشاره به پیش بینی چهار مسیر فرعی از سال گذشته برای راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن ادامه داد: مسجد ارشاد امرآباد، مسجد چهارده معصوم(ع) جهاد، مسجد باب الحوائج(ع) کهنه گل و مسجد حضرت ابوالفضل(ع) کاظم آباد به عنوان چهار نقطه آغازین مسیرهای فرعی راهپیمایی ۲۲ بهمن ورامین در نظر گرفته شده است.

حجت الاسلام محمودی عنوان کرد: ائمه جماعات و بسیجیان مستقر در نقاط فرعی راهپیمایی ۲۲ بهمن در ورامین لازم است تا از ظرفیت های موجود برای حضور هر چه بیشتر مردم در این حماسه ملی استفاده کنند.

رییس ستاد چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی استان تهران در پایان با تشریح مسیر راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن در شهرستان ورامین گفت: حرکت مردم ورامین از مصلی بزرگ صاحب الزمان(عج) آغاز و مردم با عبور از میدان امام خمینی(ره)، خیابان شهدا، میدان امام حسین(ع)، بلوار شهید باهنر، در نهایت در ابتدای زیرگذر ۱۵خرداد اجتماع خواهند کرد./804/پ310/ب1

ارسال نظرات